Toon posts:

trage koe

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb al een tijd lang een dnetc koe lopen op mijn Pentium II 400, hij staat 24/7 aan. Nu had ik normaal een dagoutput van ongeveer 300 blokjes(Rc5)....maar de laatste tijd doet ie er nog maar 100 per dag en ik heb geen extra programma's draaien of niks!!! Ik snap er geen kont van!
En met de benchmark test blijft ie hetzelfde aangeven 1.1 Keys

Weet iemand waar dit aan ligt??? :?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

je koe zou idd 1.1 Mk/sec moeten doen :)
goed voor een 360 WU per dag, dit is echter op een pc waar verder geen processen lopen.. dusseh dat jij op 300 wu per dag uit komt klopt ook..

toch blijkt bij jou de output minder te zijn, kijk eens of je niks anders hebt lopen, download een willekeurige TaskInfo en kijk eens waar al die CPU-kracht naar toe gaat

Verwijderd

Topicstarter
Het kan niet aan kleine prgramma's liggen als icq msn en msn plus dat ie bijna niks meer doet of wel???

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

misschien dat je door wat voor reden dan ook ergens op de achtergrond nog iets hebt draaien...

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:17
Dat had ik laatst ook.. Er was een ander progie MStask.exe wat constant 80% of meer van de CPU gebruikte. Gebruik je windows 2000? Naja, als je op CTRL-ALT-DELETE drukt en je kijkt onder processen en je ziet DAt MTask veel CPU vreet. Gooi dan ff een proggie over je systeem heen waarmee je windows fouten kan repareren. Iets als Norton Windoctor (zit in Norton Utilities, Trial daarvan is gratis down te loaden van Tucows..)

Bij mij is het probleem nu weg. Normaal deed ik 4.01 Mkeys en toen ik dat probleempje had presteerde mijn PC op 1Mkey, terwijl de Dnet benchmark wel 4.01 aangaf... :?

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
of zoek eens op je pc of er niet toevallig een trojan koe is geinstalleerd, ik kom ze steeds vaker tegen.

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik kijke of ik een trojan koe heb dan???

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:31
Op donderdag 22 november 2001 19:05 schreef JdeTuitE het volgende:
hoe kan ik kijke of ik een trojan koe heb dan???
Welk OS heb je draaien?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu Norton Utilities 4 erop gezet en als ik dan mijn koe uitzet dan is mijn cpu usage 2 a 3 %, en met koe aan 99 a 100%....

Hier zie ik dus geen enkel probleem, ik zal kijke hoe het deze dagen gaat en laat jullie wel weten of er iets aan de hand is/was.

PS: OS is win 98 SE

Groetjes

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Heb je niet gewoon steeds van die 1 unit pakketjes, want dan gaat ut ook niet echt snel.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:06
Dat zou normaal gesproken heel weinig uit moeten maken. Het makkelijkst kun je ff een progje ophalen dat per proces laat zien hoeveel processortijd ie heeft gebruikt. Dan kun je zien waar de tijd heengaat.

Verder niets verandert aan screensavers, power-settings etc. Die kunnen nl. er ook voor zorgen dat je koetje nog maar heel weinig kan doen.

[removed]

Verwijderd

Topicstarter
IK HEB HET!

1 of andere lul had een dikke screensaver op aangezet en daardoor deed ie na 5 min bijna niks meer!

Ik ben eruit! :)

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Op vrijdag 23 november 2001 07:52 schreef JdeTuitE het volgende:
IK HEB HET!

1 of andere lul had een dikke screensaver op aangezet en daardoor deed ie na 5 min bijna niks meer!

Ik ben eruit! :)
Mooi dat je het gevonden hebt, eigenlijk moet je gewoon alle screensavers van je pc afgooien oid :P
Suc6 met grazen nu weer :)

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Pagina: 1