Toon posts:

het windows XP probleem topic

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Post hier je problemen die je met windows XP hebt,
ik kwam namelijk tot de conclusie dat er in hetWindows Operated Systems, alleen maar problemen staan vermeld over XP

duz vandaar dit topic

;) keb zelf nooit problemen met XP :)
gewoon goed installeren en klaar is kees
:Z

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Probleem: als ik ga hiberanten duurt het een tijd voordat die balk volloopt (wat overigens wel snel gaat). Wat te doen dat hij direct begint met hibernaten?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Beurlap
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12 23:25

Beurlap

Kak!

Geen problemen..

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Allereerst had ik problemen met het installeren van mijn 2e Fireport40, XP zegt dan dat de drivers voor win95 zijn en kapt, terwijl hij ze van de WinXP CD haalt...
Toen kreeg ik probleem met Outlook Express, die om onduidelijke redene vastliep tijdens inlezen van lijst van newsservers.....
Dit probleem heeft zich inmiddels bij herhaalde installaties voorgedaan, ik ben weer terug naar Win2k waarbij alles het out of the box gewoon doet. De driver support van win2k is toch wel effe beter dan voor winXP.

"Grandma was slow, but she was old....!!"

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op donderdag 22 november 2001 16:59 schreef BN het volgende:
Toen kreeg ik probleem met Outlook Express, die om onduidelijke redene vastliep tijdens inlezen van lijst van newsservers.....
Mwah, Outlook Express != XP, dus dat telt niet ;)

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
Als ik met me muis onder My COmputer meerdere bestanden selecteer dmv click and drag dan gaat dat wel eens traag.

Is dit een geheugen probleem of niet?

Ik heb p3 500@560 met 192mb geheugen en voodoo3 3000

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11 20:34
[b]Als ik met me muis onder My COmputer meerdere bestanden selecteer dmv click and drag dan gaat dat wel eens traag.

Is dit een geheugen probleem of niet?

Ik heb p3 500@560 met 192mb geheugen en voodoo3 3000
Denk dat je het meer moet zoeken in de driver van je voodoo 3. Heb zelf de beta van XP gedraaid op een machine waar eerst een voodoo 3 in zat en later een Geforce 2. Met die tweede was het probleem opgelost. Eventuele (betere?) drivers van 3dfx zelf kun je downloaden van http://ferry.student.utwente.nl/voodoo3/

Verwijderd

Is dit niet een beetje onzin? Op deze manier kun je WOS terugvoeren tot iets van 7 topics,

- 'het grote win31 probleem topic'
- 'het grote win95 probleem topic'
- 'het grote win98 probleem topic'
- 'het grote winNT probleem topic'
- 'het grote win2k probleem topic'
- 'het grote winME probleem topic'
- 'het grote winXP probleem topic'

WOS is het 'windows probleem forum'. 1 WinXP probleem topic lijkt me dan ook nonsense.

Verwijderd

Topicstarter
mmh kweet niet sorry maar kwist niet dat
'het grote winXP probleem topic' er al was. maar als het er al was waarom word er voor elk probleem een nieuw topic geplaatst >:)

Verwijderd

Waarom zouden alle winXP vragen in 1 topic moeten? Dat slaat toch helemaal nergens op? Alle win98 problemen moeten toch ook niet in 1 topic?

• Takahandar
  • Laatst online: 07:41
Op donderdag 22 november 2001 17:17 schreef __fred__ het volgende:

[..]

Denk dat je het meer moet zoeken in de driver van je voodoo 3. Heb zelf de beta van XP gedraaid op een machine waar eerst een voodoo 3 in zat en later een Geforce 2. Met die tweede was het probleem opgelost. Eventuele (betere?) drivers van 3dfx zelf kun je downloaden van http://ferry.student.utwente.nl/voodoo3/
Eeej bedankt voor de tip :)

• THIJZEL
  • Niet online
is instabliel, superveel cd's mislukken.. Terwijl me machine in 98 en 2k altijd retestabiel was en al me cdtjes lukten ook.

Ben nog op zoek naar prob...

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-10 21:18
Heb helemaal geen probleem met windows xp, want ik krijg het niet eens geinstalleerd!!! Tot dusver vind ik het maar waardeloos. Draai nu 2000 en dat is perfect. (In M$ termen dan.)

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
dit hoeft niet. Dit kan uberhaupt ook niet.. Er zijn gewoonweg _teveel_ topics hierover.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.