Toon posts:

"nep" Canon bjc 4100 cartridges?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb hier de bovengenoemde printer staan, met geen zwarte inkt.. Nu ben ik in mijn gulheid zo aardig geweest om die printer te willen schenken aan de buurbrouw..

Maar nu vroeg ik mij af of er van de goedkope "nep" cartridges voor deze printer zijn, en zoja, waar ik die kan kopen..

Alvast bedankt namens mij en de buurvrouw :)

btw: zeg nou niet, ga naar de hcc dagen, wnat daar heb ik dus echt geen tijd voor....

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 20:27

Memendo

V4-power/Team BSD

wecare had ze volgens mij maar zeker weet ik het niet, welke winkel ze verkoopt weet ik niet

Verwijderd

Die wecare dingen worden vaak bij 'het onderdelenhuis' of 'de handyman' verkocht.

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-08 14:14
Op donderdag 22 november 2001 16:47 schreef Fatal_Error het volgende:
Hallo, ik heb hier de bovengenoemde printer staan, met geen zwarte inkt.. Nu ben ik in mijn gulheid zo aardig geweest om die printer te willen schenken aan de buurbrouw..

Maar nu vroeg ik mij af of er van de goedkope "nep" cartridges voor deze printer zijn, en zoja, waar ik die kan kopen..

Alvast bedankt namens mij en de buurvrouw :)

btw: zeg nou niet, ga naar de hcc dagen, wnat daar heb ik dus echt geen tijd voor....
Wat is et nu? >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 november 2001 18:30 schreef Sephiroth het volgende:

[..]

Wat is et nu? >:)
met een lege zwarte inkt catridge :)

maar in plaats van je te concentreren op een zincontructie-fout te letten kun je misschien beter proberen een oplossing te vinden....

Maar bedankt voor de opmerking :?