Toon posts:

geforce 2 gts 32mb of 64 mb?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hi,

ik wil aankomend weekend een asus v7700 gaan halen, deluxe waarschijnlijk... maar nu is er de 32 mb versie en de 64 mb versie. Ga ik met het gebruik van de 64 mb versie veel verschil merken vergeleken met de 32 mb versie? Ik zal geen games ala quake 3 gaan spelen waarschijnlijk, maar wel veel photoshoppen, 3d maxen en strategiegames... verschil in prijs is toch wel behoorlijk... iemand advies?

tnx

Verwijderd

Aan de 64 MB versie heb je volgens mij alleen iets als je van plan bent om 3d spellen op hoge resoluties te gaan spelen zoals 1280*1024 of 1600*1200 en hoger.

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:22
Aangezien je veel in 2d doet: een ATI
of een Leadtek Geforce 3 Ti200, niet te duur wel goed (in spellen en 2d)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

en waarom asus? Als je dan toch een GForce koopt neem dan een Leadtek GFx Tix, die hebben de beste 2D kwaliteit met hun dure filters. Asus is meestal duur omdat er een Asus stickertje op zit, leadtek levert tenminste nog extra kwaliteit voor het geld :+

MechWarrior || Monsters Game

• [NUT]
  • Laatst online: 18-08 15:32

[NUT]

Heppiedepeppie

Op donderdag 22 november 2001 16:43 schreef LinuxAap het volgende:
[knip]Ik zal geen games ala quake 3 gaan spelen waarschijnlijk, maar wel veel photoshoppen, 3d maxen en strategiegames...[knip]
Koop maar een 32mb, leuker qua prijs en als je het bovenstaande er mee doet, meer dan voldoende :)

Verwijderd

Idd, als je alleen dat gaat doen zou ik 32 mb nemen (mijn voodoo 3 16 mb kan al die troep ook aan)
En als je budget wat hoger ligt dan neem je een 64 mb...

Verwijderd

mmh ik zal ook voor de 64 mb kiezen kan net een paar kleuren meer aan (nou paar) :)

Verwijderd

Topicstarter
hmmm... nu heb ik er alleen maar een keuze bijgekregen... de leadtek dus... :( ;) Zijn er hier mensen die een 32 en 64 mb versie hebben toevallig? en wat zijn jullie bevindingen?

Verwijderd

Topicstarter
dus de Leadtek Geforce2 Titanium TH 64Mb +tvout doet hetzelfde als de Asus V7700 64Mb Geforce 2 Pro Deluxe ?
Hmm... ga wel ff de site van leadtek bekijken in ieder geval... hangt er voor mij ook een beetje vanaf wat er bij de produkten gebundelt is... bij die asus zo'n 3d bril geloof ik, en wat games... is gewoon leuk om te hebben.. maar goed, ik ga ff kijken ;)

• Memendo
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Op donderdag 22 november 2001 18:54 schreef LinuxAap het volgende:
dus de Leadtek Geforce2 Titanium TH 64Mb +tvout doet hetzelfde als de Asus V7700 64Mb Geforce 2 Pro Deluxe ?
Hmm... ga wel ff de site van leadtek bekijken in ieder geval... hangt er voor mij ook een beetje vanaf wat er bij de produkten gebundelt is... bij die asus zo'n 3d bril geloof ik, en wat games... is gewoon leuk om te hebben.. maar goed, ik ga ff kijken ;)
Ti is net iets sneller dan de Pro. Ik zou voor die leadtek gaan maar das persoonlijk.

Verwijderd

Topicstarter
hmm.. kvind het nog steeds wel moeilijk, maar de leadtek is wel een kandidaat in ieder geval. Ik ga in de winkel denk ik even kijken wat er bij de verschillende kaarten geleverd wordt en dan maak ik wel een keuze. Bedankt voor de tips in ieder geval.

• JaWa
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

ik heb nog een apmer week oude asus 7700 deluxe over :)
mischien intresse? want ik wil namelijk wel die ati raedeon 8500 hebben

de mijne is trouwens een 32mb versie en zoals de meeste asus 7700 bezitters tevreden maar.. et gras bij de buren is toch groener :)

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 november 2001 19:01 schreef JaWa het volgende:
ik heb nog een apmer week oude asus 7700 deluxe over :)
mischien intresse? want ik wil namelijk wel die ati raedeon 8500 hebben

de mijne is trouwens een 32mb versie en zoals de meeste asus 7700 bezitters tevreden maar.. et gras bij de buren is toch groener :)
Wel bedankt voor het aanbod, maar nee dank je. Ik weet nog niet zeker wat het wordt, ik ga nog even verder kijken bij andere merken ook, en in de winkel maak ik de keuze, tenzij ik iets bijzonders tegenkom op het web voor die tijd. Wat is er zo bijzonder aan de radeon? Van wat ik op anandtech gelezen heb ontlopen deze 2 kaarten elkaar toch niet zoveel? Of wel?
Trouwens een ander vraagje voor de 3d freaks onder ons... ik ga geen quake enzo spelen, niet omdat ik het niet leuk vind, maar omdat ik er binnen afzienbare tijd echt heel misselijk van wordt... refresh rate veranderen zou uit moeten maken heb ik gehoord klopt dat ook? of moet ik een andere monitor op de kop gaan tikken? heb nu een p790 van dell. Of is het iets wat gewoon niet weggaat?

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 15:49
Ik zelf ga voor de Club 3D 64MB DDR Geforce 2 GTS
kost maar 378,- :)

Dat lijkt mij wel wat :) :)

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 19:16 schreef DinoRacer het volgende:
Ik zelf ga voor de Club 3D 64MB DDR Geforce 2 GTS
kost maar 378,- :)

Dat lijkt mij wel wat :) :)
Goeie keus, ik ben ook erg blij met mijn Powercolor. :) (= Club3d)

Verwijderd

hoe krijg ik m'n v7100 op de tv
ik doe iets fout maar wat??

ik sluit hem aan op de scart van m'n tv
geen beeld

sluit hem op een split box via de vcr
maar dan krijg ik alleen bewegend
beeld wat loopt?

grraaag advies

:?:?:?:?:?

gr
gijs

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
Dubbelpost Gijs:
[topic=329055/1/50]

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• BabyBrain
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:40

BabyBrain

Keep upgrading yourself!

Ik heb zelf een Club 3D G2GTS 32MB
Bevalt mij perfect. :)

[Off topic]
Heeft Club 3D een Homepage?
:?

XP 2000+ @ 1890 Mhz / 512 MB DDR/ 2x 80 Gig Striped

Verwijderd

Topicstarter
ik las net in een ander topic: www.club-3d.nl :)
Pagina: 1