dumeter zonder het netwerk erbij?

Pagina: 1
Acties:

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Hoe kan ik er voor zorgen dat de dumeter alleen het internetverkeer meet en niet ook als ik iets van het netwerk op mijn desktop zet? Alles gaat wel via dezelfde netwerkkaart. Kan het dan eigenlijk wel of heb ik dan een geheel ander programma nodig?

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ik kan me vaag herinneren dat er een optie in DU Meter zit, maar ik kan het niet testen aangezien ik hiero geen DU meter heb.

ff moven naar NT btw :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Move > NT

DIT IS MIJN WEBSITE

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:33

GaMbiNo

1337

Op donderdag 22 november 2001 17:05 schreef havana het volgende:
Ik kan me vaag herinneren dat er een optie in DU Meter zit, maar ik kan het niet testen aangezien ik hiero geen DU meter heb.

ff moven naar NT btw :)
Uhmmm, I second that.

Ik heb het ook ooit geinstalleerd gehad, en toen meette/mat :? hij ook alleen het internet verkeer.
Maar ook ik heb het niet meer dus..
Maar ff zoeken in de instellingen dan. :)

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:49
Ik heb het wel: gewoon bij opties: general: netwerk interface to monitor je inet kaartje kiezen.

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 13:27
Op donderdag 22 november 2001 16:23 schreef shotputty het volgende:
Hoe kan ik er voor zorgen dat de dumeter alleen het internetverkeer meet en niet ook als ik iets van het netwerk op mijn desktop zet? Alles gaat wel via dezelfde netwerkkaart. Kan het dan eigenlijk wel of heb ik dan een geheel ander programma nodig?
Op donderdag 22 november 2001 17:32 schreef hielko het volgende:
Ik heb het wel: gewoon bij opties: general: netwerk interface to monitor je inet kaartje kiezen.
Daar klopt iets niet... :)

DU Meter kan inderdaad per netwerkkaart kijken, maar hij kan niet van 1 netwerkkaart het inet en gewone netwerkverkeer gescheiden bekijken...

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat kan DUmeter volgens mij inderdaad niet, ik vraag me zelfs ernstig af of er programma's voor windows zijn die dat wel kunnen.
Pagina: 1