Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
en hoor je m dan ook echt werken? want als je bv in DOS opstart dan blijft je HD lampje ook de hel tijd branden zonder dat er iets gebeurd. maarja... DOS he....
P R N D
Nahja...juist dat 'werken' hoor je...
HD ratelt constant en vraag me af of dat echt
allemaal nodig is en zo ja, wat ratelt er dan allemaal?
Welke programma's doen dit (van welke is dit bekend) en
is dit op te vragen mbv een commando ofzo?
HD ratelt constant en vraag me af of dat echt
allemaal nodig is en zo ja, wat ratelt er dan allemaal?
Welke programma's doen dit (van welke is dit bekend) en
is dit op te vragen mbv een commando ofzo?
Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
Verwijderd
hi,
met het commando "ps" (zonder de quotes) kun je processen opvragen.
"ps -aux" geeft alle processen weer.
moet je ff kijken of er rare programma's draaien.
als het progje awk draait dan is linux waarschijnlijk bezig met het updaten van zichzelf.
met het commando "ps" (zonder de quotes) kun je processen opvragen.
"ps -aux" geeft alle processen weer.
moet je ff kijken of er rare programma's draaien.
als het progje awk draait dan is linux waarschijnlijk bezig met het updaten van zichzelf.
"als het progje awk draait is linux bezig met het updaten van zichzelf"
Ik heb veel gekke dingen gehoord over redhat, maar dit vind ik erg grappig, RH gaat dus op eigen houtje updaten?
als je
ps aux (officieel hoort er geen "-" voor) doet, staan de processen die tussen [] staan, in je swapspace, als dat er erg veel zijn, kan het wel eens een kwestie van te weinig mem zijn (of te veel onnodige shit, wat waarschijnlijker is bij redhat).
Ik heb veel gekke dingen gehoord over redhat, maar dit vind ik erg grappig, RH gaat dus op eigen houtje updaten?
als je
ps aux (officieel hoort er geen "-" voor) doet, staan de processen die tussen [] staan, in je swapspace, als dat er erg veel zijn, kan het wel eens een kwestie van te weinig mem zijn (of te veel onnodige shit, wat waarschijnlijker is bij redhat).
Verwijderd
nee rehdat update je locate database.
zie je crontab
dus up2date draait hij niet bij een verse install alleen als je dat zelf toevoegt
wat ik goed zal over na denken gezien er een bug in de oude versie zit...
zie je crontab
dus up2date draait hij niet bij een verse install alleen als je dat zelf toevoegt
wat ik goed zal over na denken gezien er een bug in de oude versie zit...
Pagina: 1