Toon posts:

asus probe en a7v266-e

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik heb de asus a7v266-e gekocht en heb problemen met het gebruiken van de probe software. Installeren gaat prima, maar bij starten geeft ie vage foutmeldingen. Uiteindelijk loopt het programma wel, maar komt niet met de juiste gegevens en sluit de probe software spontaan af etc. Ik draai onder win2000 prof met SP2, via 4in1 is natuurlijk installed. Ik zit op mijn werk dus de exacte foutmelding kan ik nu even niet geven, die zal ik vanavond nog wel even posten. Ik vraag me af of meer mensen problemen van soortgelijke aard hebben gehad en wat voor oplossing ze ervoor hebben gevonden. Ik heb overigens al de nieuwste versie van de probe software van de asus site gedownload en geinstalleerd maar met hetzelfde resultaat. Nop dus... Motherboard monitor 5 (een freeware proggie) komt wel met de juiste gegevens opdraven en doet het verder ook normaal. Windows 2000 sluit nu bij mij ook niet normaal meer af. Ik dacht dat dat met SP 2 verholpen zou zijn, maar dat is dus niet zo. Ik heb acpi win2000 prof geinstalleerd maar acpi in bios uitstaan. Ik kom er bij beide problemen niet meer uit... alle hulp/suggesties/ideeen zijn welkom.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
helemaal niemand? ben ik dan echt de enige? nah toch?

Verwijderd

hmm de probe hang bij mij ook. Heb athlon1333 met ook een Asus A7V266.

Ik had eerst Win2k met acpi geinstalled (zonder p&p enabled). Dat werkt niet echt. Sooner of later crashed het hele systeem :o

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 november 2001 18:59 schreef raglam het volgende:
hmm de probe hang bij mij ook. Heb athlon1333 met ook een Asus A7V266.

Ik had eerst Win2k met acpi geinstalled (zonder p&p enabled). Dat werkt niet echt. Sooner of later crashed het hele systeem :o
Hmm.... ik ga asus wel even mailen. Ik ben dus niet de enige, als ik een oplossing krijg van asus dan post ik hem hier wel. Als er anderen zijn die hier last van hebben of een oplossing hebben, please... feel free to mention it ;)