Toon posts:

Leadtek mx 200 loopt te snel (300Mhz geheugen)!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn leadtek is een klein beetje vaag bezig, want:

Hij loopt standaard op core 175 en 285 mem, kijk, dat eerste snap ik wel, maar waar ie die 285 vandaan haalt is me nog niet geheel duidelijk.

Dusseh, als iemand ff het antwoord weet, graag!

Het gaat hier dus om een geforce 200 van leadtek!

:Y)!

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Da's een standaard bug bij MX-kaartjes (of iig kaartjes met gewoon SDR ipv DDR). De geheugensnelheid staat in de bios van de videokaart gewoon 2 keer zo snel als die eigenlijk loopt. Dus die van jou loopt waarschijnlijk op ~143MHz, wat normaal is voor een MX200 dacht ik.

Verwijderd

je engine draait op 175 dus zeg maar je chip draait op 175 mhz en je geheugen van je videokaart draait op 285 mhz als ik eerlijk ben vind ik dat wel knap van een mxje

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op donderdag 22 november 2001 15:52 schreef NeverDie het volgende:
je engine draait op 175 dus zeg maar je chip draait op 175 mhz en je geheugen van je videokaart draait op 285 mhz als ik eerlijk ben vind ik dat wel knap van een mxje
285Mhz is DDR, maar dat heeft een GF2MX niet, in realiteit is het maar de helf van die 285Mhz, SDR dus. Het weergave van de DDR snelheid, is een BUG. En dus fout.

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 23:23

Alpine

Twisted animator

Of je hebt een MX met 64 bits DDR geheugen zoals die van mij. Er zijn GeForce2 MX'en die DDR geheugen hebben zoals de Creative GeForce2 MX 32DDR.