Toon posts:

Asus Geforce 3 v8200 Gewone Drivers of Detonator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is beter de gewone drivers van Asus of de Detonator voor windows xp (ja ik draai windows xp Pro)
en wat zijn de voordelen ervan?

Aub help me!!!! :'(

Verwijderd

Heb jij een Deluxe of een Pure Versie????

Bij Deluxe raad ik het niet aan. Immers dan werkt je TV-IN en TV-OUT niet. Asus is nl. afgeweken van het referencedesign van NVidea (op TV-in en TV-uit gebied). Dus de Detenator ondersteunt dan je TV gebeuren niet. Asus heeft trouwens nieuwe Drivers uitgebracht voor de Asus V8200 TI500. Deze kan je ook voor je gewone kaart installeren. Dit is Asus Detenator 21.85.

Voor de Pure raad ik het wel aan. Er zit niets speciaals aan die kaart en kan je beter de Nvidea drivers gebruiken

suc 6

Verwijderd

Topicstarter
ik heb DeLuxe versie......

en die van asus 21.85 die zijn een stuk beter dan de gewone drivers 14.10
zo ja wat is er dan beter aan.... Dank voor jullie hulp

Verwijderd

Meer geoptimaliseerd, dus sneller. De spellen gaan er een stuk sneller door worden.. Het TV gebeuren is er niets veranderd.

Verwijderd

Ik gebruik voor mijn v7700 Deluxe de laatste tijd alleen nog maar de nvidia drivers. Dan kan ik tenminste altijd gewoon de laatste downloaden. :)

Verwijderd

Topicstarter
de tweak utility werkt niet in xp heb jij er een die wekt... zo ja is ie ergens te downloaden.. en tot hoe ver kan ik de engine opvoeren en tot hoever de geheugen...

P3 866mhz @ 954mhz
20 Gb Segate
SB 5.1 live
Asus Geforce3 V2800 Deluxe
Msi 6309LE V2.1
320 mb Sdram
Dvd Rom / Cd Brander

dit is het zo'n beetje

Verwijderd

kijk n's op ftp.asus.com.tw
daar staan nieuwe tweakutilities etc... Tenminste volgens mij werkt alles/

Verwijderd

Topicstarter
tot hoever kan het overklokken .......

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 15:31 schreef NeverDie het volgende:
tot hoever kan het overklokken .......
Totdat hij stuk is.. |:(

Gewoon proberen dus. Is het beeld vol met kleine "sterretjes", dan ben je te ver. Er zijn geen richtlijnen voor. De een gaat heel ver, de ander niet. Mijn geheugen haalt 445 ofzo.. Core hoger zetten helpt niet echt veel.

Edit: Ik heb een GF2 btw. Geheugen draait op 400 standaard. Dus 45 erbij.. Zag ff niet dat het een GF3 was.. |:(

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Hehe, bij een GF3 helpt het wel om de core hoger te zetten. Vanaf 500MHz geheugen heb je toch wel bijna een core van 250 nodig om de geheugensnelheid volledig te benutten. Kijk maar naar de Ti500.

Verwijderd

Je moet voor de Deluxe ook de nvidia drivers gebruiken, en voor je tvout het simpele maar o zo doeltreffende programma TVCC2000 gebruiken. Voor je tvout. succes het werkt als een speer en het is simpel

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 15:48 schreef VinnieM het volgende:
Hehe, bij een GF3 helpt het wel om de core hoger te zetten. Vanaf 500MHz geheugen heb je toch wel bijna een core van 250 nodig om de geheugensnelheid volledig te benutten. Kijk maar naar de Ti500.
Ow, da wis ik nie! :9 Maar bij mijn kaart helpt het iig niet. Of nauwelijks, wel een beetje...stiekem..paar puntjes in 3dMark2001. Toch? *D :+
Pagina: 1