Front Audio/USB(/ev. Firewire) panel waar te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 12:36
Weet iemand of en zo ja waar er in Nederland iets te koop is zoals:

Afbeeldingslocatie: http://store1.yimg.com/I/directron_1661_606766

of

Afbeeldingslocatie: http://www.aopen.nl/products/housing/images/h300item/front_io.jpg

Zoals je kunt zien is de onderste van Aopen, dus ik zou 't nog aan hun ergens kunnen vragen, maar ik vraag 't eerst hier. De bovenste is van een store in Amerika voor een bep. ATX case, maar dat is dus in Amerika en om zoiets nou daar te gaan bestellen...

Ik heb in de pricewatch op USB en front gezocht, maar nix gevonden. Ook maar 1 hit bij de search, maar dat gaat alleen over een 5.25" bay met alleen USB, ik wil vooral ook audio erbij.

Het is in het kader van [OCM]...

Verwijderd

http://www.wallabie.com

Komt wel 50,- verzendkosten bij

Multifunction Transfer Panel (2 USB, 1 IEEE1394, Sound plugs, temperatuur monitor voor CPU, HDD en systeem + dubbele koeler voor HDD) [Euro 46,85][Bef 1890]

:0

• Eegee
Dat zal waarschijnlijk voor een 5.25" bay zijn, is het niet (vanwege de temperatuurmonitor en koelers)? Ik heb alleen zo'n plaatje nodig, waarvoor ik ev. zelf een gat maak ergens in m'n case. Ik heb ook geen koelers en/of temperatuurmonitor nodig.

Andere cases hebben al standaard zulke front ingangen, maar ik wil die zelf maken in een case.

Iig bedankt voor je tip, ik zal nog es wat neuzen op die site.

Weet nog iemand anders een bedrijf ?

• Eegee
Niemand zo'n front panel ergens gezien ?
Eerste en laatste Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/ejmeijer/kick.gif

• Kris2904
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 17:04

Kris2904

found his match in SoaD

[topic=327781/1/25]
Hier ook al gevraagd, maar nog geen tips..

Was getekend, enz. | specs

• Kris2904
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 17:04

Kris2904

found his match in SoaD

Volgens mij zijn ze verkrijgbaar bij CTW! Ik heb even een mailtje gestuurd of de kabeltjes er ook bij zitten (Da's wel handig), maar kreeg een auto-reply dat het even kon duren voor er antwoord kwam :(

Jullie horen het nog wel..

Was getekend, enz. | specs

Verwijderd

Ik heb er zo'n ding van Sitecom inzitten, maar dat is alleen USB:

Afbeeldingslocatie: http://kip.piranho.de/pc.jpg

Verwijderd

ik heb zo iets wel eens gezien een computerzaak vlak bij mij, het paste in een 3 1/2" bay,, usb + audio connectors en kost ca 50 piek.

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 14:54 schreef Eegee het volgende:
Weet iemand of en zo ja waar er in Nederland iets te koop is zoals:

[afbeelding]

of

[afbeelding]

Zoals je kunt zien is de onderste van Aopen, dus ik zou 't nog aan hun ergens kunnen vragen, maar ik vraag 't eerst hier. De bovenste is van een store in Amerika voor een bep. ATX case, maar dat is dus in Amerika en om zoiets nou daar te gaan bestellen...

Ik heb in de pricewatch op USB en front gezocht, maar nix gevonden. Ook maar 1 hit bij de search, maar dat gaat alleen over een 5.25" bay met alleen USB, ik wil vooral ook audio erbij.

Het is in het kader van [OCM]...
Ik heb 'm in mijn nieuwe AOpen H600A zitten (audio en USB) Kijk eens bij www.jpcomputers.nl Anders daar eens even bellen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

* dion_b heeft ze gezien en er sterk aan gedacht te kopen.

Op de Interexpo/PC Discount beurs in R'dam waren 3 'snoertjesboeren'. Een van de drie had naast de gebruikelijke troep een stel front en back panel uitgang adapters. Ondere andere een 2x USB en Line in/out/mic op een 3.5" plaatje. Dus precies wat je zoekt.

Prijs was 25,- en ik zat er sterk aan te denken om te kopen.

Iig het is een van de snoerenboeren die op al die beurzen te vinden is, dus ga naar een beurs en zoekt, en gij zult vinden (a.s. za/zo in Utrecht is de volgende - www.interexpo.nl voor meer info)

Oslik blyat! Oslik!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op woensdag 19 december 2001 00:41 schreef linus-1 het volgende:

[..]

Ik heb 'm in mijn nieuwe AOpen H600A zitten (audio en USB) Kijk eens bij www.jpcomputers.nl Anders daar eens even bellen.
Hoe bevalt die kast als ik vragen mag?
Ik wil hem zelf ook maar heb er nog weinig gebruikerservaringen van. Klopt het dat je een cdrom speler op een andere manier dan normaal bevestigd, dwz via een of ander rail systeem?

Over dat Front USB, Ctw heeft hem uit mijn hoofd voor 30 piek.

Verwijderd

computer kiosk drachten
www.computerkiosk.nl
die kan ze wel voor je bestellen

• Eegee
Ik wil iedereen nog ff bedanken voor de tips, ook al heb ik 't uiteindelijk zelf gevonden, maar dan is 't iig met de search voor anderen die volgen te vinden :)

(Zie ook andere thread) Nog een aantal bedrijven naast bovenstaande:
- Comptechworld (zoals genoemd)
- Europc
- Perfect systems
- compuzeeland

Meestal AOpen Pro daughterboard genoemd.
Zie tweakers shop survey voor adressen e.d.

Bij mij zat er overigens geen Firewire aansluiting op, maar dat gebruik ik toch (nog?) niet dus da's niet zo'n ramp

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 16:34 schreef Peewee het volgende:

[..]

Hoe bevalt die kast als ik vragen mag?
Ik wil hem zelf ook maar heb er nog weinig gebruikerservaringen van. Klopt het dat je een cdrom speler op een andere manier dan normaal bevestigd, dwz via een of ander rail systeem?

Over dat Front USB, Ctw heeft hem uit mijn hoofd voor 30 piek.
10 piek geloof ik voor usb / audio. Alleen even puzzelen met de aansluiting op je mobo. Is namelijk een universele stekker (ofwel 8 losse draaidjes met een klein stekkertje)
Ja met die rail dat klopt. Werk "Kinderleicht" of zoiets. In iedergeval makkelijk. Voor de rest een hele mmoie kast (vooral MET voetjes) en mijn HDD is een stuk rustiger als in de AOpen desktop.

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 14:06
ik heb vandaag het door mij bestelde daughterboard binnengekregen, en in der daad ff klooien op je mobo met al die aansluitingen maar nu werkt het gelukkig.

Alleen de gelduidskaart, hoe sluit ik die dan aan? Ik zie nergens connectoren op mijn geluidskaart zitten.

Daughterboard koste trouwens e12 ex btw

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

Pagina: 1