| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Hmmzz.. Ik dacht dat freesco wel degelijk met seriele modems kon werken, maargoed ik kan het natuurlijk ook mishebben. Heb je al op de freesco website gekeken?
Verder hoort deze volgens mij niet in HA..
Verder hoort deze volgens mij niet in HA..
I5 Processor/ 16GB geheugen/6Tb HDD, Solaredge 4kW, 4,6kW piek, 15 panelen
Verwijderd
Freesco werkt wel degelijk met seriele externe modems.
Tevens met ISDN aan de praat gekregen(extern)
Jakkes
Tevens met ISDN aan de praat gekregen(extern)
Jakkes
Da's dan mooi makkelijk, dan gebruik ik freesco. Lijkt mij het makkelijkst te configgen en te gebruiken.
Ik wilde trouwens mijn 486 in een kist bouwen, om hem zo compact mogelijk te krijgen. (Als 'ie klaar is, moet ik dan nog wat plaatjes laten zien?). :-)
Greetz,
Jaap-Jan van der Veen
Ik wilde trouwens mijn 486 in een kist bouwen, om hem zo compact mogelijk te krijgen. (Als 'ie klaar is, moet ik dan nog wat plaatjes laten zien?). :-)
Greetz,
Jaap-Jan van der Veen
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
als je in een kist wil bouwen ipv een metalen kast: let dan wel op aarding!
|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|
Pagina: 1