Toon posts:

Freesco & Rendo.DeKooi??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand of je het kabelmodem van de Rendo (een Deltakabel modem, zo'n traag k*t ding wat je aan de Compoort hangt) ook werkt met Freesco? Ik heb het een en ander geprobeerd, maar hij belt niet uit :(
Mischien dat mijn Router PC'tje ook neit geschikt is hoor, het is een Am386SX-25 met 6Mb RAM
Ook vind ik 'm erg traag als ik met telnet een verbinding naar de router opzet.

Verwijderd

Topicstarter
Ohja, ik werk met een harde schijf.. mischien dat iemand daar nog wat aan heeft..

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29
Ik heb 2 maanden FreeSCO gedraaid met Casema, ook datzelfde Deltakabel modem, werkt perfect hoor. Ik weet niet precies meer wat nu de truck was om het aan de praat te krijgen. Staat hier vast nog wel op het forum, ff zoeken dus.

Verwijderd

Topicstarter
Heb gezocht, maar kan niks vinden.. (verloren gegaan in een BC?)

• Liggie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2022
Die modem moet wel werken waarschijnlijk. Maar die routerpc is idd te traag. Ik heb het zelf op een 486 met 8mb geheugen staan maar zelfs dat is al krap aan en het is trouwens ook het minimum wat geadviseerd wordt voor Freesco.

Verwijderd

Topicstarter
OK, dan pak ik ff een 486, heb nog een DX2-66 staan, maar die zit in zo'n lompe kast.. da's wel jammer...
maar niemand enig idee hoe ik het op moet zetten? Werkte het bij jullie gewoon zonder problemen??

• Liggie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2022
op de Freesco site staat een hele duidelijke nederlandse handleiding. Ik heb hem anders volgens mij nog wel ergens op mijn pc staan mocht je hem niet kunnen vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die handleiding gevolgd.. niemand hier die ook bij de rendo zit en een freesco router heeft?? Hij belt gewoon niet in..
Ik heb trouwens nu de 486 in het 386 kastje weten te proppen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het inmiddels aan de gang.. ik weet niet wat ik eerst fout deed, maar ik heb de partitie maar eens weggegooid, opnieuw aangemaakt, Freesco erop, autodetect gedaan bij modem, de snelheid omhoog gegooid, en het loopt als een trein! ik heb het nu dus draaien op een 486DX2-66 met 8Mb RAM in een mooi klein kastje :) dit kastje ga ik nog ff spuiten in het mooie freesco blauw :) Thnx voor de hulp in iedergeval!!
Pagina: 1