Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
http://builder.cnet.com/webbuilding/pages/Graphics/PSPlugins/ss02.html
zit in eyecandy
demo-download hangt achter link.
ik d8 30 deej traajl. meer dan genoeg tijd
* Thijsmans Prammenhanger kent een functie genaamd ALT-PRINTSCRN
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
(verkapt) warez aanbieden is tegen de FAQ, dus graag niet meer doen. Bovendien plaats je je naam onder elke bericht, wat niet mag (zie [topic=309815/1/50] waarom niet).
Je krijgt een eerste waarschuwing.
-havana
Johan... faq? warez? cracks?
DanOp donderdag 22 november 2001 14:35 schreef Prammenhanger het volgende:
Als we nou met z'n allen heel hard PELLE!!! roepen?
* Thijsmans krijgt ineens het nare gevoel dat hij Pelle verwart met Ozboz...
* Pelle kan wel wat Photoshop jaOp donderdag 22 november 2001 14:43 schreef Prammenhanger het volgende:
Pelle! De fotosoep konink (toch?)
Euhm, soms gebruik ik weleens wat van OzBoz' werk ja* Pelle krijgt ineens het nare gevoel dat hij Pelle verwart met Ozboz...
OzBoz, en bijvoorbeeld JayAnzee, of Spud, zijn hier de echte PS-keizers. Loop die photoshop-tennis-battles nog maar eens na.
In ieder geval, er zijn zat manieren op die druppeltjes te maken, en ga gewoon eens wat tutorialsites af om de werking van PS eens een beetje te doorgronden. Dan zie je vanzelf 30 manieren om druppels te maken; daar heb je veel meer aan dan wanneer je stomweg een tut volgt.
D'r zijn hier trouwens voor zover ik me kan herinneren de afgelopen maanden al 3 topics over geweest.. zoekt en gij zult vinden
/edit:
[topic=287814/1/25]

Zelf vind ik het wel aardig, maar het ziet er gewoon niet echt uit. Tips? Suggesties? Voor de benieuwden hoe ik dit heb gedaan:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| 1. nieuw rgb-plaatje
2. filter > noise > add noise (100%, gaussian, mono)
3. CTRL-I (invert dus)
4. Filter > blur > gaussian blur (5)
5. Image > adjust > tresshold (75 of minder)
6. Filter > blur > gaussian blur (3)
7. Image > adjust > tresshold (169)
9. Filter > blur > gaussian blur(1)
- Tabblad channels -
10. "load channel as selection"
11. "save selection as channel"
12. filter > blur > Gaussian blur(5)
- Tabblad layers -
13. CTRL-D (de-select dus)
14. Select > load selection (alpha 1)
15. DELETE (DEL-toets dus, verwijdert buiten selection
16. CTRL-D (deselect)
17. Filter > render > lightning effects:
light type: directional
intensity: 25
gloss: 100
material: -100
exposure: 2
ambiance: 0
texture channel: alpha 1
[X] white is high
18. select de niet-druppels, druk op DELETE
19. CTRL-U (colorize) en een beetje met de balkjes spelen |
Tips en suggesties en meningen zijn zeer welkom, want ik ben nog niet echt tevreden en wil verbetering!
Koop een wacom, en ga ze zelf airbrushen in PS of in Painter (krijg je gratis bij je Wacom). Maak een stuk of 6 of 7 verschillende vormen, beetje kopieren en sizen, klaar.Op donderdag 22 november 2001 16:26 schreef Prammenhanger het volgende:
Tips en suggesties en meningen zijn zeer welkom, want ik ben nog niet echt tevreden en wil verbetering!
ja, arbeidsintensief, maar wel erg mooie resultaten mee te behalen
Zie bijvoorbeeld dit: http://www.3dluvr.com/content/artz/digital/digital4.php
Het lijkt moeilijk maar na enige oefening heb je al snel iets dat er in de buurt komt. Voor degenen die meteen tot the point willen komen: druppeltjes brushen met je wacom doe je zo: http://www.3dluvr.com/content/artz/digital/digital4-4.php
Verwijderd
Nee maar die druppels die net gepost zijn zien er niet eens zo slecht uit
Inderdaad. Het is niet super fotorealistisch, maar dat hoeft van mij ook niet.. speel anders nog wat met de blur-tool en layer-opacity.Op donderdag 22 november 2001 17:13 schreef tva_goku het volgende:
Nee maar die druppels die net gepost zijn zien er niet eens zo slecht uit
Hh ja, prammenhanger: getalletje rechtsboven is jouw aantal views van mijn icon.
Verwijderd
dan had ik een probleem, want dat is zo'n klotewerk om op je rekening te storten voordat de euro komt
je kan ,...wat ik doe..wel heel veel werk, maar voor mij is het nu ook de beste oplossing
- een contour waterdruppel tekenen.
- steeds met laag effecten zooien : zie - zoek - lees : AQUA BUTTONS
op een gegeven moment krijg je et vanzelf door, en maak je deze met een beetje inspanning. Tis alleen klote werk omdat je ieder druppeltje minstends 10 lagen nodig hebt om em realistich te maken.. MAW : veelste veel werk, maar et kan
dan kan je beter idd wat pelle zegt een wacom kopen
Men Pa die airbrusht met de hand (dus niet op de computer) en dat gaat al vrij sneller dan een computer!
Suc6 ermee
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
* drm vindt het bizar wat daar gepresteerd wordt met een beetje tekenen...Op donderdag 22 november 2001 17:06 schreef Pelle het volgende:
Zie bijvoorbeeld dit: http://www.3dluvr.com/content/artz/digital/digital4.php
Het lijkt moeilijk maar na enige oefening heb je al snel iets dat er in de buurt komt. Voor degenen die meteen tot the point willen komen: druppeltjes brushen met je wacom doe je zo: http://www.3dluvr.com/content/artz/digital/digital4-4.php
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz