wanneer komt zit overal?? ik woon namelijk op een boerderij.. en kan dus geen kabel of adsl nemen.. weet iemand wanneer et internet via et lichtnet komt???
Ik weet dat Nuon met een pilot bezig is, regio Arnhem geloof ik. Mogelijk andere enerco's ook.
De techniek is al wat ouder, en er zaten destijds een hoop haken en ogen aan, met name aan het 'breedband' aspect van het verhaal.
Er is me niet bekend wat de specificaties zijn, wat afstanden tot knooppunten en dergelijke betreft.
De techniek is al wat ouder, en er zaten destijds een hoop haken en ogen aan, met name aan het 'breedband' aspect van het verhaal.
Er is me niet bekend wat de specificaties zijn, wat afstanden tot knooppunten en dergelijke betreft.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Dat kan nog wel een paar jaar duren, _als_ het zover komt. Momenteel loopt er geloof ik een proef van de Nuon in Arnhem, maar of dat werkt weet ik ook niet echt.
Reken er maar niet al te veel op. Neem dan Wanadoo Hometime of superweb binnenkort...
Reken er maar niet al te veel op. Neem dan Wanadoo Hometime of superweb binnenkort...
En daar komt bij dat net als bij ADSL, de techniek een bepaalde afstandslimiet heeft om betrouwbaar te zijn.... het platteland dat tever van een transformatorhuisje woont heeft dus nog steeds pech. Bovendien zullen ze zoiets eerst in grote steden gaan uitrollen, omdat daar meer geld verdiend kan worden.
Moet je maar in de stad wonen
Moet je maar in de stad wonen
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
tranformatiehuisje staan bijna naast ons huis 
en ze doen ook maar es iets voor de boeren hoor.. pfft
en ze doen ook maar es iets voor de boeren hoor.. pfft
Verwijderd
ook al is er lichtnet internet dat komt het toch nie bij jouw, ze doen tog alleen de stad of binnen bebouwde kom. nooit erbuiten 
ps zit met ut zelfde probleem
ps zit met ut zelfde probleem
Verwijderd
[off-topic]Op donderdag 22 november 2001 13:49 schreef de_koeievanger het volgende:
wanneer komt zit overal?? ik woon namelijk op een boerderij.. en kan dus geen kabel of adsl nemen.. weet iemand wanneer et internet via et lichtnet komt???
Ik zie de relatie tussen je referentiekader en je nickname
[/off-topic]
[onnozelmodus]
Misschien kun je wachten op internet via de uiers van een melkkoe??
[\onnozelmodus]
Misschien kun je wachten op internet via de uiers van een melkkoe??
[\onnozelmodus]
neem me niet kwalijk
maar waar staan de meeste verdeel stations ?????
dus echt niet midden in een stad.
Vaak bij een weiland
dus dan zitten er boeren dichtbij
Vaak bij een weiland
Verwijderd
Hehe, via het lichtnet, alles kan ook maarOp vrijdag 23 november 2001 15:36 schreef Attilla het volgende:
neem me niet kwalijk
Vaak bij een weiland
Verwijderd
Via het lichtnet kan, maar ik vind deze nog steeds het sterkste: http://gasema.cjb.net/
Gasema rulled!
Gasema rulled!
whahaha!, hoe komen ze erop!?
Gasema rulez idd!
Gasema rulez idd!
Pagina: 1