[HL] Goede gameheadset

Pagina: 1
Acties:

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik speel regelmatig HL maar helaas heb ik niet zo'n hele goede geluidskaart zoals sommige.

Met AD3 schijn je echt iedere voetstap van je tegenstander te horen.

Nu schijn je met een headset toch ook al redelijk ver te komen maar ja welke headset is de vraag :?

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik gebruik zelf de Plantronics HS1 en die is echt prrrrima hoor. :) Ik geloof dat ie alleen bij Office Centre verkocht wordt, heb hem anders nog niet in 'gewone winkels' gezien.

Zowel de kwaliteit van de headphones als van de mic zijn echt HEEL erg goed van de HS1. Plantronics maakt voornamelijk ook professionele headsets voor allerlei toepassingen, voor callcenters, piloten en ze zijn ook headset leverancier van NASA.

Ik gebruik de headset vooral voor Falcon 4.0, om te communiceren via Roger Wilco. Bij flightsims is correcte en duidelijke communicatie een MUST, zeker als je met 12 man een missie wilt volbrengen.

Ik merk dan ook meteen als mensen een goedkope headset ala Trust ( :r :r ) gebruiken.. de mic kwaliteit is WAARDELOOS. Je moet dan 4x goed luisteren om te horen wat iemand nou echt zegt.. waardeloos is dat, enorm irri.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:14
Moet je wel A3D 2.0 hebben, kan je (mits je goeie koptel hebt) alles horen. De echte freaks gaan voor zo'n duur Sennheiser ding denk ik :)

Flickr | Lego collectie

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-02 17:17

Jumpiefox

Hoi ?

ik heb zo een goedkope geluids kaart en ik hoor alles goed en als head set gebruik ik de trust gamer pro ofzo iets hoor ik ook alles mee

The first casualty in war is always the truth...

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op donderdag 22 november 2001 13:45 schreef Alpha-xp het volgende:
ik heb zo een goedkope geluids kaart en ik hoor alles goed en als head set gebruik ik de trust gamer pro ofzo iets hoor ik ook alles mee
Het gaat er niet om wat JIJ hoort maar hoe andere je verstaan.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Sennheiser en a3d is nice combinatie :7
ik doe inplaats van senheiser het met een philips maarja ik hoor ook wel alles :)

hallo

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Op donderdag 22 november 2001 13:49 schreef tazzman het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat JIJ hoort maar hoe andere je verstaan.
met headset bedoelt ie denk ik alleen koptelefoon... microfoon is hier niet van toepassing , correct me if i'm wrong

hallo

• IschaGast
Op donderdag 22 november 2001 13:50 schreef NaLiN het volgende:

[..]

met headset bedoelt ie denk ik alleen koptelefoon... microfoon is hier niet van toepassing , correct me if i'm wrong
Maakt niet uit eigenlijk alleen koptelefoon of echt een headset. Gaat er eigenlijk om om zo goed mogelijk de tegenstander te horen.

Dat je dan ook kan praten is bijzaak

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op donderdag 22 november 2001 13:50 schreef NaLiN het volgende:

[..]

Headphones -> koptelefoon

HeadSET -> Koptelefoon + Mic

• joskuiper
  • Laatst online: 03-02 21:16

joskuiper

PapaCooper

Koop bij de v&d een Sony DJ headphone
kost 80 piek maar een GELUIDJUUUHH!!

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Moet je wel A3D 2.0 hebben, kan je (mits je goeie koptel hebt) alles horen. De echte freaks gaan voor zo'n duur Sennheiser ding denk ik
Ik ben dus zon freak die een Sennheiser heeft...D@B40
Slechts 120,=

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Ik heb ook een Gamer Headset van Trust.
Kost een tientje of 4 (als ik mijn niet vergis).
Prima ding, zit lekker (beugel zit niet OP je hoofd maar aan de achterkant), vollumeregeling zit op je kabeltje en het hele ding weegt zowat niks.
Het klinkt hardstikke goed, zowel aan deze kant als aan 'de andere kant'.
Kheb ook een Boom Mic Headset van een of ander merk maar dat Trust-dingetje is echt vele malen beter 8-)

Verwijderd

labtec 502

ff op de hardware sites kijken
maar is erg goed

Verwijderd

of hcc natuurlijk :P

• IschaGast
Op donderdag 22 november 2001 15:15 schreef Neighbour het volgende:
of hcc natuurlijk :P
daar ga ik ook heen dus vandaar :P

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:14
Keb een SB 128 en daar hoor ik ook alles mee, echter van totaal verkeerde plaatsen en posities, klopt geen kont van van dat geluid als je het verglijkt met een A3D 2.0 kaartje, jammer dat XP er niet zo mee samen wil :(

Flickr | Lego collectie

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 20:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

kheb zelf een sennheiser hd500 ooit voor 270 piek gekocht... prima ding hoor ;) en daarmee hoor je echt alles...:)

blup

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:07
Ik gebruik zelf de Microsoft Voice Commander.
Ik vind dit een mooie/handige headset,
dus eigenlijk ook wel een aanradertje >:)

Verwijderd

ik heb een senheiser hd570 met sblive! en gewoon een losse microfoon. Die headset dingen zijn toch altijd een beetje cheap en ik vind ze nooit lekker zitten bij je oren.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
laat eens wat plaatjes zien van welke headset jullie hebben :) (of willen hebben)

The devil is in the details.

• RedFox
  • Laatst online: 17:39

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Ik heb de m@b 40 van sennheiser:

Afbeeldingslocatie: http://www.sennheiser.co.uk/images/1mab40.gif
goed geluid(wat minder als mn HD490 :D ) en een goede mic.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• IschaGast
Wow ben op hcc dagen geweest (viel tegen) maar geen headphone gevonden.

Verder nog ff bij de mediamarkt gekeken en dat was wel nice. Heb daar verschillende headphones beluisterd maar moet toch zeggen dat die sennheiser erg :9~ is.

Wat een geluid en dan vooral deze

Afbeeldingslocatie: http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm.nsf/(allinfo)/4196ger/$file/04196_pro1.jpg

Hij is alleen erg duur 345 ofzo :'(

Zelf wil ik denk ik wel een gesloten systeem dan kan het geluid tenminste niet ontsnappen en hoor ik alles echt super :P

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 17:21 schreef izzii het volgende:

Zelf wil ik denk ik wel een gesloten systeem dan kan het geluid tenminste niet ontsnappen en hoor ik alles echt super :P
Dan kruipen de kleinste details toch nog je oor in en glippen ze niet stiekem tussen je headphone en je oor door bedoel je :P

LOL

Ik denk dat het meer de bedoeling is om geluiden van buiten af te weren . . ;)

Hoe dan ook, ik heb deez:

http://www.trust.com/products/productpics.htm?artnr=12094

Verwijderd

ik heb ook een senheiser hd500, is echt een super relaxte koptelefoon, vooral als je hem lang op hebt. het geluid is echt zwaar :9~ ik gebruik hem in combinatie met een sb audigy platinum

Verwijderd

Ga naar een Audio shop zou ik zo zeggen... En test er een zooi

• Albinoraptor
  • Laatst online: 20:43
Op zondag 25 november 2001 17:21 schreef izzii het volgende:
Wow ben op hcc dagen geweest (viel tegen) maar geen headphone gevonden.

Verder nog ff bij de mediamarkt gekeken en dat was wel nice. Heb daar verschillende headphones beluisterd maar moet toch zeggen dat die sennheiser erg :9~ is.

Wat een geluid en dan vooral deze

[afbeelding]

Hij is alleen erg duur 345 ofzo :'(

Hebben wij thuis ook, alleen ergesn los contact, echt super irritant. Moet ik weer nieuwe hale :(

• Hahn
  • Nu online
Op dinsdag 27 november 2001 13:30 schreef Braadkip het volgende:

[..]

Dan kruipen de kleinste details toch nog je oor in en glippen ze niet stiekem tussen je headphone en je oor door bedoel je :P

LOL

Ik denk dat het meer de bedoeling is om geluiden van buiten af te weren . . ;)

Hoe dan ook, ik heb deez:

http://www.trust.com/products/productpics.htm?artnr=12094
Die is cool :) Hoe duur is ie en waar heb is ie te koop?

• Hahn
  • Nu online
weet niemand hoe duur die Trust-headset is? :(
ooh hee beterz ik zie hier dat ie maar 30 piek kost bij Dixons (of is dat duur :?)

• Karp
  • Laatst online: 17:24
Lab-tec

goed en niet duur
zeker aan te raden
ik luister liever naar mn labtec koptelefoon dan naar mn stereo

Verwijderd

Ik had 'm (dat Trust dingetje) ook voor 3 tientjes bij Dixons.
Goeie headset voor games :)

Maar als je liever naar muziek met vette bas en ultra hoge tonen luisterd en dan het liefst KNALHARD, dan raadt ik aan om een vette koptelefoon op je vette voorversterkte speakerset aan te sluiten.

8-)
Pagina: 1