Toon posts:

VIA 4in 1 drivers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is dit een domme vraag maar ik las ergens wat over deze drivers en had er nog nooit van gehoord |:(
Ik heb een MSI 6309 Lite heb ik dan wat aan deze drivers :? en waar zijn ze voor :?
Enne zijn ze moeilijk te installeren :? en kan je je mobo er mee slopen als je ze fout instaleert :?
THNX alvast.

*D

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

FAQ *D

Maarruh, het zijn dus windows drivers voor moederborden met een VIA chipset, gewoon proggie instelleren, kan niet fout gaan :)

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:53
Op donderdag 22 november 2001 13:53 schreef BrZ het volgende:
FAQ *D

Maarruh, het zijn dus windows drivers voor moederborden met een VIA chipset, gewoon proggie instelleren, kan niet fout gaan :)
echt wel :7

Verwijderd

Ik lees dat je die drivers moet installeren voordat je Detonator en zo installeert. Hoe gaat dat nou als ik een compleet nieuw systeem met een GeForce 3 in elkaar zet? Ik installeer Win98SE en wat als de videokaart aan de beurt is? Gewoon standaard PCI VGA kaart kiezen, 4in1 installeren en pas daarna de GeForce écht installeren? En pas daarna DirectX, toch?

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:09

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Heel goed.
In die volgorde, ja.
Eerst windows clean instaleren, daarna via 4-in-1 en daarna pas alle andere drivers...

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Bij XP zitten trouwens standaard al 4-in-1 drivers :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Blindfold

Donde estan los conejos?

Als je geen problemen hebt met je moederbord zou ik die drivers ook niet installeren.
If it ain't broke, don't fix it.

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:09

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Als je met het wel installeren van die drivers ineens 10-20% snelheidwinst krijgt, zou ik dat zeker doen.

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8

• Hein
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-11-2025
Hoe zit dat dan met service packs (win2k), is daar nog een ideale volgorde voor?
zoiets als :
- win2k clean
- via 4in1
- serive packs
- weer 4in1
- grafische kaart driver
- en dan de rest

Zo doe ik nu tenminste...
Of is dit een beetje overdone?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 22 november 2001 16:20 schreef Hein het volgende:
Hoe zit dat dan met service packs (win2k), is daar nog een ideale volgorde voor?
Het maakt helemaal niks uit wanneer je de 4-in-1 erop zet (dat zijn fabeltjes), en 1 keer is voldoende. Het is wel zo dat in SP2 voor Windows 2000 Via drivers ingebakken zitten, net als bij XP. Het beste kun je een nieuwe versie van de 4-in-1 dus iig het beste na de SP2 installeren.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 november 2001 17:17 schreef Exirion het volgende:

[..]

Het maakt helemaal niks uit wanneer je de 4-in-1 erop zet (dat zijn fabeltjes), en 1 keer is voldoende. Het is wel zo dat in SP2 voor Windows 2000 Via drivers ingebakken zitten, net als bij XP. Het beste kun je een nieuwe versie van de 4-in-1 dus iig het beste na de SP2 installeren.
Heeey ik kom net thuis (van school :r ) en zie een paar goeie antwoorden SUPER, THNX *D

Ik draai XP, maar kan ik nu gewoon die nieuwe 4in 1 drivers downen en installeren zonder een volgorde of dat er iets stuk kan gaan :?
Enne ik moet het gewoon vanuit Win. installeren en niet vanuit DOS :?
Ik geloof dat je der wel op moet letten welk moederbord je heb toch :?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Ik draai XP, maar kan ik nu gewoon die nieuwe 4in 1 drivers downen en installeren zonder een volgorde of dat er iets stuk kan gaan :?

Jah (stuk gaan :? )

Jah

Nej, als je maar via hebt :P

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 22 november 2001 18:30 schreef gekkehekke het volgende:
Ik vraag me af onder welke rots jij een jaar lang hebt liggen maffen, maar goed ;)

De drivers zijn voor alle mainboards met Via chipset hetzelfde, en je installeert ze gewoon met het setup programma wat er bij zit, vanuit windows.

Maar een tip : als XP stabiel draait, laat het dan lekker zitten. Je systeem wordt niet/nauwelijks sneller, terwijl er wel heel veel mensen zijn met problemen met de laatste versies van de drivers.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Ze staan der op THNX in ieder geval voor de moeite.
Ja ik ben der maar een beetje voorzichtig mee want pas heb ik men BIOS gesloopt en die konden ze bij MSI dus nie meer flashe ;'( dat was dus een nieuw MOBO kopen |:( (heb nie zo'n dure genomen want wil in Jan. een AMD XP systeem *D )
Pagina: 1