IK heb een tijdje een diamond viper 2 gehad, een mooi kaartje voor Quake of unreal maar voor de rest vond ik het een waardeloze kaart
, michien denken somminge er anders over geef hier je mening !
Over het algemeen vindt iedereen het een kutkaart vanwege de brakke drivers, als die goed waren zou het misschien wat geweest zijn.
Verwijderd
Eeuwig zonde, de kaart was opzich wel oke, maar als de drivers zuigen, dan zuigt de kaart ook automatisch.
Verwijderd
ik vind het ding redelijk goed en nog vrij rap 
max payne / commando's 2 / red faction, alles draait gewoon bij mij, UT en Q3A laten mij mooie textures zien met behulp van S3TC en de drivers...tsja als ze die dingen nou nog door ontwikkelen...
toen ik hem gekocht had vond ik het een kutding omdat m'n spellen het niet deden maar na de nieuwste drivers (12 zit er in) draait hij zoals je verwacht van een kaart van 400 piek
max payne / commando's 2 / red faction, alles draait gewoon bij mij, UT en Q3A laten mij mooie textures zien met behulp van S3TC en de drivers...tsja als ze die dingen nou nog door ontwikkelen...
toen ik hem gekocht had vond ik het een kutding omdat m'n spellen het niet deden maar na de nieuwste drivers (12 zit er in) draait hij zoals je verwacht van een kaart van 400 piek
Dit topic is gesloten.
![]()