USB KVM switch (4 poorts)

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een KVM switch zonder M V :)
dus alleen keyboard en mouse.

Ik heb nu zo'n simpel usb switch boxje (handmatig zoals die oude printer switches)
maar dat werkt niet altijd goed, soms ben ik muis en keyboard gewoon krijt en kan ik niks anders doen dan opnieuw opstarten.

het hoeft niet usb te zijn maar ik dach dat dat makkelijker was, ik heb een logitech optical desktop en heb dus maar 1 usb poort nodig voor keyb en mouse.

ik heb eigenlijk geen zin om zo'n dure switch te kopen van 400,- omdat ik het monitor gedeelte toch niet gebruik. ik heb namelijk gewoon 3 monitors op mijn bureau.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 12:52 schreef cosmoOo het volgende:
Ik ben op zoek naar een KVM switch zonder M :)
dus alleen keyboard en mouse.
Je bedoelt vast zonder V¿ (video)

Ik heb hier ook al eens na gezocht, maar als je alleen USB wil gaan gebruiken dan weet ik dat er oplossingen zijn. Je moet dan namelijk een USB switch zien te krijgen die spanning op de USB poort houdt, zodat niet windows iedere keer het toetsenbord en de muis ziet verdwijnen als je switcht.

Als je bij google zoekt krijg je hierover al een zooi pagina's.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Je bedoelt vast zonder V¿ (video)
foutje
Ik heb hier ook al eens na gezocht, maar als je alleen USB wil gaan gebruiken dan weet ik dat er oplossingen zijn. Je moet dan namelijk een USB switch zien te krijgen die spanning op de USB poort houdt, zodat niet windows iedere keer het toetsenbord en de muis ziet verdwijnen als je switcht.

Als je bij google zoekt krijg je hierover al een zooi pagina's.
http://www.usbgear.com/usa/USB_sharing.html zoiets ?

zou je zoiets ook in nederland kunnen vinden ? (HCC ?)

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.