Help krassen in de protectie laag

Pagina: 1
Acties:

• Bats
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-07 10:54
Zitten krassenin de protectie laag van men beeldscherm hoe kan ik die herstellen of zorgen dat het niet meer opvalt.

wegpoetsen met jif net als met krassen in je horloge

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
helaas, leer er maar mee leven, je maakt het aleen maar erger als je gaat proberen...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Bats
mijn baas vermoord me als hij het ziet (monitor zou verkocht worden)

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04:02

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Op donderdag 22 november 2001 12:52 schreef Bats het volgende:
Zitten krassenin de protectie laag van men beeldscherm hoe kan ik die herstellen of zorgen dat het niet meer opvalt.

wegpoetsen met jif net als met krassen in je horloge
Het gaat er alleen maar erger van wordenm jif is een schuurmiddel. En volgens mij heet het nu CIF >:)

/dev/null

Verwijderd

Ik denk ook dat je er niet veel aan kunt doen, en zou zeker niet met CIF erop gaan lopen poetsen. Er is misschien wel spul voor zit net een beetje bij groups.google te kijken, maar daar staat ook een boel bagger. Anders is er nog maar een oplossing: "It Wasn't me!"

• Bats
hij is er al achter, collega heeft verlinkt |:(

maar de laag afvlakken of aanvullen op tv kunnen ze ook al autolak herstellen.

heb al met iiyama gebelt I QUOTE "Nee meneer er staat duidelijk dat de protectielaag niet tegen glassex kan"

"ja meneer dit probleem horen wij vaker"
IK --> zorg dan voor een aanvul product

"Sorry maar daar kunnen wij echt niet aan beginnen"
'piep tuut piep' jaja gecencureert ik was pisseg

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Misschien helpt Cif/Jif wel. Gewoon de hele laag eraf schuren dan zie je de krassen niet meer... :)

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 14:54 schreef polaris het volgende:
Misschien helpt Cif/Jif wel. Gewoon de hele laag eraf schuren dan zie je de krassen niet meer... :)
Ja of heel grof schuurpapier |:(
Dan zie je door de krassen de krassen niet meer :)

Cif zit een soort zand in, daar krijg je echt superkrassen van.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Op donderdag 22 november 2001 15:17 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Ja of heel grof schuurpapier |:(
Dan zie je door de krassen de krassen niet meer :)

Cif zit een soort zand in, daar krijg je echt superkrassen van.
maar voor het egaliseren van rotte heatsinkjes is het echt geil spul, pak een theedoek, cif erop, op een vlakke ondergrond, en je heatsink, en maar rossen draaien, diagonaal, etc, en na een minut of 5 met 3 keer bijvullen, een spiegel!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Je bent wel een lekkere lul als je dat scherm nog wou laten verkopen ook. Lekkere service zo, maar goed...........

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Misschien domme vraag, maar met wat voor spul kan je wel je TFT schoonmaken zonder risico :) ?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:18
je haalt gewoon het glas eruit.

Dan zie je het ook niet :D

Verwijderd

Ik gebruik brillendoekjes......werkt perfect....... ik heb zelf ook een monitor gehad die ik ook wel eens schoonmaakte met glas-sex en daardoor in de coating van je monitor krasjes zijn ontstaan !! ( AARG )...

Maargoed......dat was mijn vorige vandaar brillendoekjes en geen problemen :)

Verwijderd

Je doet je ogen dicht dan valt het niet meer zo op >:) :) :z

• Bats
he ho tweakers ff een melding heb met het hoofdkantoor van iiyama aan de telefoon gehangen.

Was zelf ook al op het idee gekomen de complete protectielaag eraf te halen(dmv asseton of methyl chloride) en er een antireflectie scherm voor te hangen.

Werd sterk afgeraden, de laag zorgt er ook voor dat de spanning van de monitor niet naar buiten komt.Haal je de laag eraf dan kan je hele erge brandwonden krijgen en als er ookmaar een stofje op je beeldscherm valt POEF byby zwaaizwaai. [tot zover prof bats :7 ]

toch bedankt

ps monitor wordt niet meer verkocht, heb wel ruzie en een pittig gesprek gehad (kost me geen geld)

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 21:05 schreef Bats het volgende:
he ho tweakers ff een melding heb met het hoofdkantoor van iiyama aan de telefoon gehangen.

Was zelf ook al op het idee gekomen de complete protectielaag eraf te halen(dmv asseton of methyl chloride) en er een antireflectie scherm voor te hangen.

Werd sterk afgeraden, de laag zorgt er ook voor dat de spanning van de monitor niet naar buiten komt.Haal je de laag eraf dan kan je hele erge brandwonden krijgen en als er ookmaar een stofje op je beeldscherm valt POEF byby zwaaizwaai. [tot zover prof bats :7 ]

toch bedankt

ps monitor wordt niet meer verkocht, heb wel ruzie en een pittig gesprek gehad (kost me geen geld)
Je baas moet niet zo zeiken. Kan gebeuren, en anders had ie het zelf moeten doen. En buiten dat, als ie echt moeilijk zou gaan doen... ik neem aan dat je verzekerd bent toch? En anders hij wel...

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 10:54
Zit hier achter een iiyame VMP 450
zit ook een klein gaatje in de protectielaag..
gewoon een beetje overheen wrijven met een doekje en je ziet het eigenlijk niet meer :D

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Pagina: 1