“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Deze reply bedoel je
[quote]
Op donderdag 22 november 2001 12:48 schreef Cow_tipping het volgende:
Ik kreeg net deze melding:
Op donderdag 22 november 2001 12:48 schreef Cow_tipping het volgende:
Ik kreeg net deze melding:
Als je bericht al is gewijzigd door een modje, dan kan je idd niets meer aan je bericht wijzigen!!Helaas, je bericht is al gewijzigd door een moderator. Je kunt dit bericht niet meer wijzigen.[\quote]
Ik had zelf m'n bericht 1 keer aangepast en wilde hem voor de 2e keer editten. Is deze mogelijkheid nu verdwenen of is dit iets tijdelijks?
Waar zie jij dan dat een modje hem gewijzigd heeft? Is namelijk helemaal niet zo...Op donderdag 22 november 2001 12:55 schreef Fozzie het volgende:
[..]
Als je bericht al is gewijzigd door een modje, dan kan je idd niets meer aan je bericht wijzigen!!
Virussen? Scan ze hier!
Nergens..... Hmmmm, vreemdOp donderdag 22 november 2001 13:00 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Waar zie jij dan dat een modje hem gewijzigd heeft? Is namelijk helemaal niet zo...
Dat is een bugje feature in Topix
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ja dat bericht is het.
Ik had hem na 11 minuten zelf alleen maar ge-edit. Daarna kon ik het niet nog een keer. En er heeft geen modje aan gezeten dat ik weet.
Maar O.K. als dit een nieuwe feature
is dan bij deze.
Ben ik zomaar ineens Beta-tester geworden van nieuwe features op GOT.
Ik had hem na 11 minuten zelf alleen maar ge-edit. Daarna kon ik het niet nog een keer. En er heeft geen modje aan gezeten dat ik weet.
Maar O.K. als dit een nieuwe feature
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Heel veel mensen weten inderdaad niet dat ze beta-tester zijn.Op donderdag 22 november 2001 17:19 schreef Cow_tipping het volgende:
Aannames zijn fataal.
Euh... Nee.Op donderdag 22 november 2001 17:54 schreef ecteinascidin het volgende:
Kan ik dan ff vangen
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1