Toon posts:

[VB] Previos record form recordset

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een continous form. Nu heb ik daarin verschillende personen zitten maar ook meedere records per persoon. Hij wordt gesorteerd per persoon en om het geheel duidelijker te maken moet hij de achtergrond per blok van personen een andere kleur geven zoiets als:

pid
grijs 1
grijs 1
grijs 1
dgrijs 2
dgrijs 2
grijs 3
grijs 3
dgrijs 4
dgrijs 4
dgrijs 4

Hoe kan ik in VB de pid van het vorige record ophalen om hem met het huidige record te vergelijken

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-05 14:52

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

No offence, maar dit is al de 8e vraag ofzo die je binnen een uur hebt gepost. Heb je er wel eens over nagedacht om een VB-manual te kopen, of je er iets meer in te verdiepen?

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Verwijderd

Topicstarter
ben een arme student

Verwijderd

Je kan een variabele om het id te bewaren..

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Op donderdag 22 november 2001 12:52 schreef lisson01 het volgende:
ben een arme student
Wel s van n bieb gehoord?

- Soulseek rulez -

Verwijderd

Wel s van n bieb gehoord?
Wat ben jij een zeur. Als je een topic niet leuk vind hoef je het niet per se te lezen.

Dit forum is b.t.w. bedoeld voor technische vragen toch?

• Janoz
  • Laatst online: 16-09 16:30

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Op donderdag 22 november 2001 13:10 schreef sjaan het volgende:

[..]

Wat ben jij een zeur. Als je een topic niet leuk vind hoef je het niet per se te lezen.

Kom op.. ALs iedereen van zulke topics gaat openen is er binnen kort ook geen reet meer aan.. Iemand die een probleem heeft omdat hij te lui is om een handleiding door te lezen?? En dan maar verwacht dat anderen dat voor hem doen???

De eerste reactie van Tsjipmanz sloeg niet alleen op dit bericht .. Druk maar eens op Ilsson01 en kijk met welke hoogstaande topic's hij (of zij) allemaal meegedaan heeft... ALs hier strax alleen nog maar mensen rondlopen die binnen een paar uur een berg topics opent, dan blijven er weinig mensen over om er uberhaupt antwoord op te geven...

Ik wordt zo langzamerhand schijtziek van dit forum.. Dat het niveau omlaag gaat kan ik mee leven, maar de mentaliteit van veel gebruikers hier van "hmm .. ik heb al 1 min nagedacht en ik kom er niet uit, laat ik maar ff op Got vragen" komt mij zo langzamerhand de strot uit...

Ik loop hier op dit moment alleen nog maar een beetje rond vragen te beantwoorden.. Ik heb maanden terug de hoop al opgegeven dat er voor de problemen die ik tegen kom op dit forum hulp te vinden is, en een discussie in PR??? Die loopt toch meestal wel uit op "Komop, we doen het Brute-force"...

just my 2ct

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:12

Crazy D

I think we should take a look.

Op donderdag 22 november 2001 13:32 schreef Janoz een stukje
Ik ben het met je eens, alleen is dit niet de juiste plek om dat te bespreken.
In [forum=15] loopt er een topic over, ik denk dat je daar wel een zinnige bijdrage aan kunt leveren.

[topic=325561] om precies te zijn.

Exact expert nodig?

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Op donderdag 22 november 2001 13:10 schreef sjaan het volgende:

Ja, maar het is geen "ik weet het niet meteen, dus laat ik het dan maar vragen"-forum. Het is de bedoeling dat mensen wel enigszins NADENKEN voordat ze met een probleem komen, GoT is geen alwetend orakel. Elk forum valt of staat met de verhouding tussen vragen en antwoorden die mensen geven en als mensen alleen maar vragen stellen zoals Janoz al zei, blijven er weinig antwoorden over.

Ik vind het echt niet erg om mensen te helpen en ik doe dat ook graag, voor zover dat in mijn vermogen ligt. Ik weet niet of je onderwijs genoten hebt maar mijn ervaring leert dat wanneer je om de haverklap naar je meester/leraar/docent gaat met een vraag "Ik snap het niet", dat je op den duur als antwoord krijgt:"Kijk eerst maar eens in het boek". Het is namelijk ook de bedoeling dat je dingen leert.

- Soulseek rulez -

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Lees eerst de manual van een taal & lees de faq van programming AUB.
Vragen die je 123 in de manual op kunt zoeken of met 2 denken zelf kunt bedenken zijn niet gewenst.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.