Toon posts:

Error win32

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Momenteel ben ik een applicatie aan het maken voor een bedrijf. Hij begint al aardig groot te worden, maar nu heb ik telkens als ik aan het compilen ben een foutmelding, die luid: Error win32 code:87 "parameter is onjuist".
O ja mijn OS is windows 98 en ik programmeer in C++ Builder5

Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-05 14:52

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

meer debuginfo geven zou je al een stuk op weg helpen

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Op donderdag 22 november 2001 12:33 schreef puja het volgende:
Hallo

Momenteel ben ik een applicatie aan het maken voor een bedrijf. Hij begint al aardig groot te worden, maar nu heb ik telkens als ik aan het compilen ben een foutmelding, die luid: Error win32 code:87 "parameter is onjuist".
O ja mijn OS is windows 98 en ik programmeer in C++ Builder5

Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?
Je geeft al iets meer info, maar nog steeds niet genoeg. Waarschijnlijk kan je wel een regelnummer krijgen bij de foutmelding, het loont nogal de moeite om eens daar in je programmatekst te gaan kijken.
Het zou kunnen dat je een functie aanroept, maar een verkeerd type parameter meegeeft.

Laat anders eens het stukje code zien waar JIJ denkt dat het misgaat (de hele listing is niet nodig).

- Soulseek rulez -

Verwijderd

Topicstarter
de foutmelding is win32 Error code=87, maar ik denk niet dat er in de source een fout zit, want hij compilet wel alles, maar het linken gaat niet goed. Want als ik die fout melding krijg dan druk ik op Ok en dan stopt hij. Maar ondertussen heeft wel de exe file aangemaakt en die kan wel gewoon runnen uit verkenner enzo.
en soms is het geen win32 Error code=87, maar dan zegtie "A WinApi function failed" en dan kaptie er ook mee.
De enige "oplossing" die ik tot nu toe heb gevonden is mijn pc formatteren en die F*** windows overnieuw erop gooien. Dan doet hij het wel, maar na een tijdje is het weer dezelfde liedje.
Ik heb trouwens een P3 500 met 320 MB.
Ik hoop dat ik het nu iets duidelijker heb kunnen maken.

Alvast bedankt voor jullie tijd

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Op donderdag 22 november 2001 15:11 schreef puja het volgende:
de foutmelding is win32 Error code=87, maar ik denk niet dat er in de source een fout zit, want hij compilet wel alles, maar het linken gaat niet goed.
Dit zou kunnen betekenen dat de gelinkte bestanden conflicteren, oftewel dat je ergens een functie uit een ANDER bestand niet goed aanroept!
Ik heb trouwens een P3 500 met 320 MB.
Dat maakt niks uit :)

Ik zou t eigenlijk niet weten in dit geval, is er geen compiler-traceback ofzo dat je specifieker kan kijken of het goed gaat?!

- Soulseek rulez -

Verwijderd

Topicstarter
sorry mensen, maar ik weet nog steeds niet waar het aan ligt en heb echt jullie hulp nodig.
Pagina: 1