Toon posts:

Sateliet Internet wie helpt mij

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Is er weer zoeen die graag Wat snel;ler internet verbinding wil hebben wie kan mij helpen ik heb geen mogelijk heid tot ADSL of KABEL :(:(

Nu zat ik zal te denken aan sateliet internet :z hebben hier ook mensen ervaring mee of werken er al mee wat is het slimste idee voor mij om te doen ;)

bvd, Martijn Koster

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:36
Nog geen kabel en/of ADSL?? lol, in wat voor achtergebleven gebied woon je dan? >:)

Verder geen ervaring met satteliet internet.. Binnenkort krijg je toch ook via stopcontact ofzo?? dat lijkt me wel relaxt :9

Verwijderd

Topicstarter
Dat heeft ook geen zin want ik zitin het essent gebied dus geen nuon dat had ik ook al even geinformeert :(

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

F*CK Essent (@home) met er traaaaage kabel internet
ik w8 al 2 jaar FFFFFS :( :(

Verwijderd

kijk ff in de search, nog geen week geleden is er een topic over geweest, en afgelopen maanden zijn er tig topics over geweest :)

conclusie is dat als je het echt snel wilt hebben het ZEER duur is iig

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Je hebt 2 mogelijkheden.... 1-weg sateliet internet, en 2-weg sateliet internet.

1-weg is snel breedband internet (tot 2 Mbit/s) maar je betaald voor de upload de telefoonkosten, aangezien deze met een modem werkt. Abonnement is niet zo duur, ik geloof 30 Euro zo'n beetje.... en de apperatuur kun je voor minder dan 500 Euro aanschaffen.

2-weg is minder snel, ong. 400 kbit/s down, en 128 kbit/s up. Abonenement is 97 Euro per maand en de aanschafsprijs is verschrikkelijk: 2800 Euro (nee, de nullen staan goed).

Verder kun je met satelietinternet door de latency en de afstand NIET online gamen. Die vogeltjes staan namelijk op 35.000 km hoogte!

Als het alleen om snel downloaden gaat en niet zozeer om de telefoonkosten, neem dan een 1-weg sateliet pakket.

Gaat het wel om de telefoonkosten, dan zou ik sateliet internet geheel achterwege laten gezien de dure installatiekosten voor een 2-weg pakket. Ga dan naar 24/7 ISDN bij Demon of een andere provider voor pakweg 200 Euro per maand.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• biertje-blijf-bij-me
  • Laatst online: 04-03-2025
ik heb nu adsl.....maareh ik wil nog sneller kunnen downen. Kan ik het in combi met 1 wegs sateliet gebruiken???

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 10:38
Op woensdag 28 november 2001 18:04 schreef biertje-blijf-bij-me het volgende:
ik heb nu adsl.....maareh ik wil nog sneller kunnen downen. Kan ik het in combi met 1 wegs sateliet gebruiken???
yup, kan :)

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 18:19 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

yup, kan :)
PAS OP bij sommige providers komt de data veel later binnen dus bijvoorbeeld pas 24 uur later en dan heb je er nog nix an

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:59

_Arthur

blub

Kijk eens op www.bysky.nl

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
kijk eens [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]hier[/url] onder sateliet mischien iets erbij ?

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• pliesie
  • Laatst online: 16-08 18:37
nou zou ik f los branden.
ten eerste moet je een kop voor op je schotel hebben die zowel kan zenden en ontvangen F 10.000,- dan een abbo van 450 per maand geloof ik dan heb je een gegarandeerde verbindings snelheid (dat zeggen ze) ik woon zelf ook in een afgelegen gebied (Urk) En ik heb lleen maar negetieve eracties gehoord over die schotel verbindingen.

Verwijderd

het staat nog in de kinderschoenen. niet doen dus.
tenzij je veel wilt betalen.
het product wordt beter, maar of het in europa wordt
geintroduceerd..in de VS in iedergeval wel (duh)
Pagina: 1