Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
was laatst ook een topic over, iets in je bios instellingen ofzo staat me bij, probeer eens je bios te resetten naar standaard instellingen.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
thnx, ik zal ut es proberen.....
kan volgens mij ook aan windows liggen hoor.. was een update voor @ microsoft.com
heb je een beetje rappe processor> bij mij ging de processor als het ware te snel uit zodat mijn hardeschijven geen tijd hadden om af te sluiten. Daar is dus een patch voor te downloaden bij microsoft om dit te verhelpen.
probeer het is...........
probeer het is...........
Start Menu -> Run
"msconfig.exe"
Ergens staan er opties om "Fast Shutdown" uit te zetten... Tada! gefixed.
"msconfig.exe"
Ergens staan er opties om "Fast Shutdown" uit te zetten... Tada! gefixed.
voordat je moeilijke dingen gaat proberen:
als je XP gebruikt, moet je alleen even de optie APM bij het menu power options aanvinken en hij zet je computer uit bij het afsluiten
zoals je natuurlijk ook al had kunnen lezen toen je bij de search 'xp alsuiten' intikte
als je XP gebruikt, moet je alleen even de optie APM bij het menu power options aanvinken en hij zet je computer uit bij het afsluiten
zoals je natuurlijk ook al had kunnen lezen toen je bij de search 'xp alsuiten' intikte
To be, or not to ...ehh.... what was the question?
en natuurlijk acpi aanzetten in de bios (of was het nou PM?)
idd..doe dit, is een update daarvoor ff installen klaar..was een bekend probleemOp donderdag 22 november 2001 11:28 schreef Sequence het volgende:
kan volgens mij ook aan windows liggen hoor.. was een update voor @ microsoft.com
Ben op dit moment niet thuis. Maar bedankt voor de tips. Ik zal ze es uitproberen. Behalve die van de APM aanzetten. want die heb ik al geprobeerd, maar werkte niet...
Pagina: 1