Toon posts:

Patin-Couffin engine

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik keek net ff in de device manager en zag daar bij other devices de Patin-Couffin engine staan. De search en google leverden niks op, dus: kan iemand mij vertellen wat dit is ?

edit: Ik draai windows Xp professional

• Tijger
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

Als het in de Device Manager staat zal het hardware zijn, als het een auto detected device is dan krijgt het vaak een generieke naam.

Om een voorbeeld te noemen, mijn card reader staat er in als een OEI-Link card device...da's niet het merk wat op de reader zelf staat.

Zou zeggen, kijk en vergelijk, als je hardware waarvan je weet dat je het hebt niet ergens anders kan vinden dan zal dat het zijn.

There are two theories to arguing with women. Neither one works.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Patin-Couffin schijnt een restaurant in Frankrijk te zijn, heb je daar wat besteld? ;)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
lol, idd dat zag ik ook toen ik op google ging zoeken. Als het nou een pizzeria was ofzo die als mijn computer detecteerd dat ik honger ff een pizzatje laat komen, maar franse haute cuisine achter de computer *yuck* :P

edit: Bedankt tijger dankzij je hint ben ik er uit. Herrinerde me ineens dat blindwrite iets vaags geinstalleerd had en aangezien de driverfile vso_iocd.sys is neem ik maar aan dat het een of ander vaag driver ding voor m'n brander is..
*spank u* >:)

• Tijger
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

you is welcome :)

There are two theories to arguing with women. Neither one works.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Het is inderdaad een onderdeel van BlindWrite, de Patin-Couffin ASPI Engine, een stukkie software verder dat volledig ongedocumenteerd is.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1