Toon posts:

VIA VT5577A (KT266A)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er al iemand ervaring met dit moederbord? Ik heb een aantal tests gelezen en het komt er overal als beste uit.

Wat ik wil weten (als iemand hier ervaring mee heeft), is het verstandig om dit moederbord te kopen (met een Athlon XP 1900+ en 512 DDR) of kan ik beter op zoek gaan naar een mobo met de nForce chipset. Kan hier namelijk niet echt goeie vergelijkingen met de KT266a chipset van vinden.

Alvast bedankt :)

Verwijderd

Topicstarter
Okay, ik heb zelf nog wat verder gezocht en ik ben ook op dit bord gestuit http://www.abit.nl/eng/product/mb/kr7a-raid.htm :9~

het nieuwe Abit KR7A-Raid bord. Meningen, al ervaringen? Ik hoor ze graag. Andere mobo tips zijn trouwens ook welkom.

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:00
Die moederbord is nog niet uit en als je de search had gebruikt dan had je meer info over de mobo gevonden.

Verwijderd

Topicstarter
Voor jou info, ik HEB de search gebruikt en ik heb al enkele test gelezen.
Typ maar eens VIA VT5577A in in de search en kijk wat je terug krijgt, dus LUL niet over die search. Over dat Abit bord heb ik inderdaad wat gevonden met de search maar dat was zowiezo niet mijn eerste vraag.

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:00
ik heb over de mobo en niet de chipset. Lezen is ook een vak |:(

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op donderdag 22 november 2001 12:32 schreef TheLightwaver het volgende:
Typ maar eens VIA VT5577A in in de search en kijk wat je terug krijgt, dus LUL niet over die search.
Probeer anders op KT266A te zoeken :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 november 2001 16:20 schreef Just_a_Gamer het volgende:
ik heb over de mobo en niet de chipset. Lezen is ook een vak |:(
uhmmm ik dacht toch echt dat de VT5577A het Mobo is en dat de KT266A de chipset is dus ....... ;)

Ik weet dat de chipset errug goed is (vanuit de tests die ik heb gelezen) maar ik wilde (en wil nog steeds) gewoon weten of er iemand hier ervaring heeft met dit bord. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen? |:(

Als dat bord nog niet uit is, okay dat wist ik niet en daar heb ik vrede mee. Als ik een test lees dan neem ik aan dat het bord al te krijgen is vandaar.

Lezen is ook een vak dus lees mijn vraag eens goed aub |:(
Pagina: 1