Weet iemand hoe het werkt met hardware bestellen uit Amerika? Veel sites verschepen helemaal niet naar Europa! Weet iemand welke dat WEL doen?
Heb je geen familie/kennisen in Amerika, dan is het helemaal makkelijk. laat je het via hen versturen. 
Maar verder weet ik geen sites om hardware te bestellen.
Maar verder weet ik geen sites om hardware te bestellen.
op http://www.pricewatch.com staat bij elke online-seller of hij internationaal levert of niet.
1: zorgen dat je familie hebt daar die er een beetje verstand van hebben.Op donderdag 22 november 2001 10:25 schreef skwoezy het volgende:
Weet iemand hoe het werkt met hardware bestellen uit Amerika? Veel sites verschepen helemaal niet naar Europa! Weet iemand welke dat WEL doen?
2: zorg dat die familie een aardig bedrijfje hebben.
3: bel familie op, geef door wat je wilt hebben, maak geld over.
4: familie doe aparatuur in een UPS doos, plakt er een stikker op met "fragile", doet die doos bij 'outgoing parcels'
5: niet veel gek later heb je de bestelde aparartuur.
ff serieus, dit is wel hoe ik 't doe, maar ik kan me voorstellen dat dat niet opgaat voor de meeste anderen. de enige oplossing lijkt me een bedrijf te vinden dat hardware binnen en buiten de VS verstuurd... sorry, maar ik kan je ook niet verder helpen... :-/
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Verwijderd
Kijk ook ff of je niet beter in engeland of duitsland kunt bestellen, dat wil vaak nogal schelen in verzend kosten, want die kunnen vanuit amerika vaak nogal hoog zijn.
2: zorg dat die familie een aardig bedrijfje hebben.
vraag ook of ze het pakketje als gift of product sample willen verschepen.. meestal doen ze daar niet moeilijk over als je ze erop aanspreekt.
Bij de meeste bedrijven is het zo dat als je vooruitbetaald dat hun het als gift sturen om zo de invoerkosten te vermijden...
Daar zou ik zeker ff naar vragen als ik jou was, scheelt je een leuk bedrag
Daar zou ik zeker ff naar vragen als ik jou was, scheelt je een leuk bedrag
Let wel,
De afzender dient er een invoice bij te doen,
als daar een aardige waarde opstaat,
word bij binnenkomst NL daar automatisch btw en invoerrechten over berekend.
Schrik dus niet als de die bij de pakketdienst dient te voldoen.
enige remedie hiertegen is, de verzender er een 'personal gift van te laten maken met een waarde onder de $50,-
Dan heb je dit waarschijnlijk niet.
De afzender dient er een invoice bij te doen,
als daar een aardige waarde opstaat,
word bij binnenkomst NL daar automatisch btw en invoerrechten over berekend.
Schrik dus niet als de die bij de pakketdienst dient te voldoen.
enige remedie hiertegen is, de verzender er een 'personal gift van te laten maken met een waarde onder de $50,-
Dan heb je dit waarschijnlijk niet.
Ik heb vorig jaar eens wat uit de VS laten komen. Maar naast de verzendkosten zijn de invoerrechten ook niet mis. Als je geluk hebt kun je dat d.m.v. een gift/ second hand sticker omzeilen.
[ Voor 4% gewijzigd door Shuriken op 04-05-2003 11:23 ]
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Dit is echt een zoek vraag, komt vaker voor dan je zal denken
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()