Welke provider biedt in Nederland het snelste internet aan.
En in welke plaatsen doen ze dit.
Maakt niet uit of het kabel of ADSL is.
Carni
Carni
Verwijderd
Maakt wel uit zeker in de plaats waar je woont.Op donderdag 22 november 2001 10:17 schreef Carnivore het volgende:
Carni
@homo is misschien het snelste waar jij woont ...Op donderdag 22 november 2001 10:20 schreef RoeLz het volgende:
@home is op kabel het snelste, maar dat moet maar net beschikbaar zijn in je woonplaats
Volgens mij heb je weinig keuze, als je mazzel hebt heb je @home. Heb je pech, dan heb je Chello.Op donderdag 22 november 2001 10:25 schreef sPiNe het volgende:
[..]
@homo is misschien het snelste waar jij woont ...
maar op andere plaatsen is chello weer veel sneller..!
ligt er maar net aan of je in een gebied woont waar veel mensen kabel hebben....
Maar het ligt eraan waar je voor gaat..Op donderdag 22 november 2001 10:17 schreef Carnivore het volgende:
Carni
Verwijderd
Verwijderd
16KB up?? jaja?? voor adsl basic?? erug hoog..Op donderdag 22 november 2001 10:34 schreef TheRaven het volgende:
In friesland:
Chello
In leeuwarden lekker snel en goeie latency. (down 190Kb/s, up 15kb/s)
Buiten leeuwarden lijkt het op een 56k lijntje. En zal je vaak zeggen: "ah, internet doet het weer.." (down 10Kb/s, up 8kb/s)
MxStream
In leeuwarden lekekr snel en goeie latency (beter dan chello) (down 64Kb/s, up 16kb/s)
Buiten Leeuwarden, geen idee
@Home
Sneek: Lekker snel, goeie up/down snelheid en redelijke latency.
Meer weet ik niet
Verwijderd
laatste maanden is het in heel NB toch barslechtOp donderdag 22 november 2001 11:01 schreef Chellosupport het volgende:
Mag ik toevoegen van mijn ervaring dat chello in vrijwel in heel NBrabant perfect is, en daarbuiten 98% van de problemen zitten. sommige regio's steken er wel boven uit.