Toon posts:

Soundblaster Live/ Audigy of Hercules XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jongens ik heb Advies nodig!!!

Wil tijdens de HCC dagen een nieuwe soundkaart kopen, Maar welke!!!! Wil wel eentje met een break out box (intern/extern)..

Dus heb ik keuze uit de Soundblaster ... Platinum en de Hercules Theater XP...

Maar Welke is beter!!! Ik val nu een beetje voor de Hercules maar is er een reden waardoor ik toch een soundblaser zou kiezen. Zit zelf te denken aan ondersteuning in drivers, software, spellen en DVD..

Dus jullie advies graag ;)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Nou, zo geweldig is de driver support van Creative niet. Ik zou voor de Hercules gaan, omdat de Audigy maar weinig meer heeft en toch bijna 200 gulden goedkoper is.

Ook heeft de Hercules een usb hub en een normale 5.1 uitgang, gewoon tulppluggen. De Creative heeft jackpluggies, en daar kan je dus geen betere kabels voor gebruiken als het geheel op de versterker word aangesloten.

De enigste reden die ik zie om een Creative aan te schaffen, is als je firewire nodig hebt en/of de afstandsbediening wil.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Denk dat je ook beter voor de Hercules XP kunt gaan. Heb zelf nu een SB Live, maar ben erg ontevreden met de drivers en als je een beetje gaat overclocken zijn vaak de creative SB de eerste kaarten die gaan mekkeren.