inbellen lukt, daarna snelheid < 1K/s

Pagina: 1
Acties:

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 00:53
Ik heb sinds enkele dagen op mijn pc problemen met internet. Zowel via het analoge modem als via de ISDN adapter is de internet verbinding wel op te zetten, ICQ weet ook nog te connecten, maar de overdrachtssnelheid ligt op minder dan 1Kb per seconde. met veel geduld kan ik dus pagina's bezoeken, maar in de meeste gevallen krijg ik een time-out.

De computer van m'n broer werkt via dezelfde telefoonlijn en hetzelfde inbel account. Die gaat nog steeds als de brandweer.

OS = Win98 SE

Wie weet raad?

• Cyberjunkie
Ja, doe maar rustig aan met antwoorden, want m'n internet is toch traag...

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Id de draad nog goed? modem nog oke? Problemen met je pc? Je kan ook verschilende con. uitproberen.

Verwijderd

Als je een adsl of kabelverbinding hebt zou het best ns aan je packetsize kunnen liggen.
bdw, als je inbelt via je mobieltje is dit een normale snelheid, ik zeg het je maar even ;)

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Op donderdag 22 november 2001 21:36 schreef Mel0dRaMatIc_FoOl het volgende:
Als je een adsl of kabelverbinding hebt zou het best ns aan je packetsize kunnen liggen.
bdw, als je inbelt via je mobieltje is dit een normale snelheid, ik zeg het je maar even ;)
ow

• Cyberjunkie
Op donderdag 22 november 2001 21:21 schreef amd_ruluzzz het volgende:
Id de draad nog goed? modem nog oke? Problemen met je pc? Je kan ook verschilende con. uitproberen.
Aan draad en modem kan het niet liggen, want ISDN en Analoog zijn de symptomen hetzelfde, terwijl dit geheel gescheiden werkt.
Girotel werkt ook prima.
Gek he?

Verwijderd

Op zondag 25 november 2001 13:23 schreef Cyberjunkie het volgende:

[..]

Aan draad en modem kan het niet liggen, want ISDN en Analoog zijn de symptomen hetzelfde, terwijl dit geheel gescheiden werkt.
Girotel werkt ook prima.
Gek he?
Gek ja :) maar heb je echt meer dan 1k snelheid nodig >:)

Verwijderd

Welke provider heb je?

• Cyberjunkie
UUnet, NLnet dus.

• Cyberjunkie
Met mijn nieuwe wandcontactdoos met randaarde gaat ie sinds vandaag weer als de brandweer!

* Cyberjunkie is erg gelukkig met zijn geslaagde electrotechnische kunstje.

NB. een nabijgelegen radiator zorgt voor de aarding.
Pagina: 1