Toon posts:

UT & ME

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vond deze topic in de Spielerij horen, maar hij kan uiteraard ook in de WOS, maar dat doet er verder niet toe.

Ik speel de laatste tijd nogal veel UT, en constateerde iets heel erg niet leuks. Namelijk onder WinME draait het spel heel vaag.
Ik heb een FPS van zo'n 100, maar hij schokt regelmatig. Ook de muis is helemaal fucked up, in de GUI is die heel traag met ook nog een reaktiesnelheid van 2 seconden of zo en in de game zelf reageert ie ook heel schokkerig en vaag.
Ik heb het ook onder winXP gespeeld (heb het nu niet meer op de schijf, omdat ik een vage fout had. Zet het er dit weekend weer op, wanneer ik een 'nieuwe' schijf op de HCC heb gekocht), maar daar deed ie het als een tiet.
Helemaal geen foutje en behoorlijk snel.
Ik vroeg me dus af of ik ook iets kon instellen in de game en/of windowsME zodat ik in ME ook het genot van UT kan beleven :P

Verwijderd

Heb in UT ook veel van zult soort problemen gehad en kwamen allemaal na een crash van UT, dan had je een ongelovelijke LAG in de muis beweging, net alsof alles helemaal gesmooth moets worden.

Enige oplossing die bij mij gewerkt was is UT deinstallen en weer opnieuw installen en dan deed hij het meestal weer goed. :)

• jenne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-11-2023
Geen idee, ik heb ook ME, en bie mie thuis dut ei et goed :r

Verwijderd

Ik draai ook ME en ik heb dat ook gehad. Bij lag het aan de drivers van mijn videokaart (het schokkende beeld) Ik heb gewoon nieuwe drivers gedownload.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Probeer mijn site eens, op die manier kom je er van af :)

members.chello.nl/m.lanphen/fps

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV