"640K ought to be enough for anybody." Bill Gates, 1981
Verwijderd
Houd er rekening mee dat van beide routers de software nog steeds in ontwikkeling is en nog niet voor de volledige 100% werkt met mxstream/vpn(pptp) verbindingen... en mocht je iets kiezen van die twee dan zou ik voor de Draytek Vigor 2200 gaan want de support is daarvan dik in orde en van linksys wat ik gelezen heb was negatief
Er staat een leuk (maar ook lang) overzicht van alle routers op practicallynetworked (hier om precies te zijn.)
Er zijn nog zat andere opties dan de 2 die je noemt. Ik zou goed letten op het gebruikte WiFi (wireless) protocol en op de hoeveelheid "reguliere" ports.
Er zijn nog zat andere opties dan de 2 die je noemt. Ik zou goed letten op het gebruikte WiFi (wireless) protocol en op de hoeveelheid "reguliere" ports.
Wees consequent, maar niet altijd
Daar heb ik al gekeken.Op donderdag 22 november 2001 10:11 schreef Ook het volgende:
Er staat een leuk (maar ook lang) overzicht van alle routers op practicallynetworked (hier om precies te zijn.)
Maar de meningen van de gebruikers daar lopen nogal uiteen. Dus echt veel wijzer wordt ik daar niet.
"640K ought to be enough for anybody." Bill Gates, 1981
heb zelf de Netgear MR314; werkt prima met @home in Kampen. In de CT test van wireless Access points kwam Netgear er ook goed uit. Linksys minder goed.
|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|
ikzelf heb een elsa ... kwam ook erg goed naar voren in de c't test...
Pagina: 1