[Branden] Complex CD-tje... ik kom er niet uit...

Pagina: 1
Acties:

• baskabas
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-04 12:26
Ik heb hier(werk) de MSDN Library liggen met een samengestelde Windows 2000 CD waarop alle versies van Windows 2000 staan. Handig! :)
Dit kan omdat 80% van de bestanden in de versies gelijk zijn aanelkaar en zo kun je dus een slimme TOC opstellen waarin 3x verwezen wordt naar de zelfde data lijkt me. :?

Nu vindt ik het fijn als een CD met een OS bootable is, dat scheelt weer frustraties als bijv. de 4e flop van de W2k setup disks kapot blijkt... maar dat is deze dus weer niet. ;(

Dus, ik CloneCD open getrokken om een backupje te maken, maar de CD niet geclosed zodat er nog wat bij kan... daarna heb ik effe een mooie W98 Bootflop gemaakt met CD-ROM ondersteuning en een leuk menu-tje erin...
Daarna Easy CD Creator 5 gestart; bootable CD gekozen... Import Session... huh?!... die is disabled!...waarom? :?

Ik heb het daarna ook nog geprobeerd in NERO, maar ik daar kon ik ook geen multi-session/bootable CD maken. |:(

Hoe los ik dit op? :?

• PsYgHo
  • Laatst online: 18-04 18:23
eerst met bv nero bootable cdmaken, en daarna de 2e sessie m(dus die cd van jou) erover heen

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• baskabas
  • Laatst online: 05-04 12:26
Hoe importeer ik die sessie dan?

Als ik nl. de filebrowser gebruik ziet ie de 3 verwijzingen naar de zelfde files als losse files en dan heb ik een 180min CD nodig...

• PsYgHo
  • Laatst online: 18-04 18:23
bv met winoncd, append session kiezen, en aangeven dat je die cd wilt inporteren, wil met nero ook wel, maar zo doe ik het altijd lekker snel en makkelijk..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
met winiso kun je (bootable) images aanpassen: misschien tip?

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me