Toon posts:

Icon toevoegen aan toolbaar IE6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is dit mogelijk ???
Sinds ik over ben gestapt naar IE6 verschijnen er af en toe na het installeren van software icons in de toolbar, bv. van ICQ, MSN en Download Accelarator. Is het mogelijk om daar via (als het kan DHTML of JavaScript) een icon aan toe te voegen ???? Ik zal waarschijnlijk wel iets onmogelijks vragen maar toch....
Als het niet lukt met DHTML kan het dan anders ??? Ik wil graag dat vaste bezoekers van mijn site niet alleen via een druk op de knop mijn site in hun favorieten of als standaard startpagina in kunnen stellen, maar dat ze ook een icon kunnen toevoegen ????

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 09:50 schreef MiKe_V het volgende:
Is dit mogelijk ???
Sinds ik over ben gestapt naar IE6 verschijnen er af en toe na het installeren van software icons in de toolbar, bv. van ICQ, MSN en Download Accelarator. Is het mogelijk om daar via (als het kan DHTML of JavaScript) een icon aan toe te voegen ???? Ik zal waarschijnlijk wel iets onmogelijks vragen maar toch....
Als het niet lukt met DHTML kan het dan anders ??? Ik wil graag dat vaste bezoekers van mijn site niet alleen via een druk op de knop mijn site in hun favorieten of als standaard startpagina in kunnen stellen, maar dat ze ook een icon kunnen toevoegen ????
Nee dit kan niet met javascript. Waarom niet? Omdat het veiligheidsrisico's en een mogelijk hoge irritatiefactor meebrengt.

Ik moet er niet aan denken dat men ongevraagd icoontjes in mijn toolbar kan plaatsen.

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat klopt, irritant kan het zeker zijn.
Maar voor ICQ wordt toch ook zo'n icoontje ingevoegd ??? En het is nog altijd de gebruiker zelf die het icoontje toevoegd. Je voegt ook immers zelf een bepaalde pagina toe als standaard startpagina......

Iemand anders suggesties....

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 13:04 schreef MiKe_V het volgende:
Nee dat klopt, irritant kan het zeker zijn.
Maar voor ICQ wordt toch ook zo'n icoontje ingevoegd ??? En het is nog altijd de gebruiker zelf die het icoontje toevoegd. Je voegt ook immers zelf een bepaalde pagina toe als standaard startpagina......

Iemand anders suggesties....
Voor ICQ wordt wel zo'n iccontje toegevoegd, maar dat gebeurt via het installatieprogramma van ICQ. En dit is niet via het web.

Zo ook bijvoorbeeld de google toolbar om te zoeken. Deze kan alleen worden toegevoegd met het aparte installatieprogramma.

Zo krijgt de gebruiker de kans om te authoriseren.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik dacht dat het wel niet zou lukken maar het zou wel leuk zijn. Maar OK dan...

Mocht het nog wel ooit op een redelijk eenvoudige manier te doen zijn, post het dan hier even.....

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

Weet iemand dan misschien de manier om dit buiten de webbrowser om te doen?
Ik zit al te kijken in de MSDN maar kan nog niet echt iets vinden geloof ik..
Pagina: 1