Ik zat net op www.teamxbox.com, en daar stonden plaatsjes van Colin McRae Rally X. Nu vroeg ik me af, zijn dat in-game screenshots of gewoon foto's?
Ze zijn namelijk eng realistisch.
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
Verwijderd
Wat zijn het dan wel? Foto's? Ze noemen het wel degelijk screenshots. Het zou wel een beetje nepperij zijn om dan foto's te plaatsen. (aan de andere kant, het is wel MSOp donderdag 22 november 2001 09:27 schreef MayaFreak het volgende:
Ik geloof niet dat dat inscreens zijn. Zelfs met de grootste moeite met 3d modellen krijg je die wagens niet zo mooi
tampert, kriminalpolizei
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Dit zijn zeker GEEN ingame screenshots.Op donderdag 22 november 2001 14:54 schreef Braadkip het volgende:
Zijn zeker ingame screenshots, kijk goed naar de wielen en de uitlaat, dan zie je dat ze niet echt rond zijn.
Ziet er wel super uit zeg
Die verkleinde plaatjes zien er bedriegelijk mooi uit.
Uitgerekt tot TV formaat wordt de kwaliteit volgens mij toch wel wat minder hoor . .
Scope out these renders using the in-game engine:
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
Wat zijn het dan . .Op donderdag 22 november 2001 15:00 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Dit zijn zeker GEEN ingame screenshots.
Waar staat dat??Op donderdag 22 november 2001 15:14 schreef ErectionJackson het volgende:
[..]
Verwijderd
MS heeft niks met deze game te makenOp donderdag 22 november 2001 11:22 schreef Nibbles het volgende:
[..]
Wat zijn het dan wel? Foto's? Ze noemen het wel degelijk screenshots. Het zou wel een beetje nepperij zijn om dan foto's te plaatsen. (aan de andere kant, het is wel MS)
Als je naar dat voorste zij-raam kijkt zie je wel een beetje een hoekige bovenkant, maar verder kan je haast geen polygonen ontdekken....
Als ze dit voor elkaar krijgen
[afbeelding]
Deze screenshots hebben gelukkig wel met Colin mcrae rally 3 voor de pc te maken.Op donderdag 22 november 2001 16:07 schreef WouteRF het volgende:
[..]
MS heeft niks met deze game te maken
Verwijderd
Verwijderd
Noway, echt nietOp donderdag 22 november 2001 09:09 schreef El.Greco het volgende:
Ik zat net op www.teamxbox.com, en daar stonden plaatsjes van Colin McRae Rally X. Nu vroeg ik me af, zijn dat in-game screenshots of gewoon foto's?
Wel met X-boxOp donderdag 22 november 2001 16:07 schreef WouteRF het volgende:
[..]
MS heeft niks met deze game te maken
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq