Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Gevolg is dat iedereen alles opspaart en dadelijk als ie weer de lucht in gaat een gigantische hvhd werk te verwerken krijgt.
We wachten in spanning af
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
op de frontpage in dikke rode letters:
en in het news gedeelte:Attention (11/21/01): We are temporarily
in a holding pattern. The machine that was acting as our
central server is no longer available (by no fault of anyone -
just unfortunate circumstances). We are in the process of configuring
a new server and new (more robustclients to communicate with the new server. No computations will be lost (including what folks
are computing right now), but it will be at least a few more days
before the new programs are available for download to return results.
Sorry for the inconvienience,
but things should be back to normal, or better, soon.
11/21/01
Sorry folks, it's not looking good. I thought there
might have been a way to run the server on another
machine in a way transparent to the clients, but
apparently there is not. Since we can no longer
run the server on www3.nd.edu, we might have to release new clients with a new address coded in
(as well as the ``personal proxy'' code, which
could be used to solve this problem, should it
happen again, without needing to redistribute
binaries).
Anyway, I'm hesitating a little to try and
come up with a better way. I know that trying
to distribute new binaries is going to be a real
pain, and will cause us to lose members. We really
can't afford to lose any members, so I want to eliminate
all possibilities before I go there.
...
Dat klinkt idd niet echt positief, laten we hopen dat ie het voor elkaar krijgt!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Zal wel meevallen denk ik.Op donderdag 22 november 2001 09:05 schreef Mobster het volgende:
Gevolg is dat iedereen alles opspaart en dadelijk als ie weer de lucht in gaat een gigantische hvhd werk te verwerken krijgt.
Als wij MegaFlushen verveelvoudigen we de dagoutput ook dus, dat is het probleem niet.
Enne, er zijn wel stats (zie sig)
ik hoop niet dat ie nu een andere client-server gaat doen want dan heb ik 2 pc's minder en dat mag nie
Misschien een beetje vroeg om me hierover druk te maken, maar als er nu een nieuwe server komt op een ander adres hoef ik toch alleen maar eccp109.ini te veranderen?
Dat zou niet zo een probleem zijn. Ik zie het wel, ik spaar wel effe.
Dat zou inderdaad een oplossing zijn als hij met een CGI blijft werken. Als ze op een geheel ander protocol (ala dnet) overgaan, dan helaas niet.Op donderdag 22 november 2001 17:41 schreef sjorsv het volgende:
Misschien een beetje vroeg om me hierover druk te maken, maar als er nu een nieuwe server komt op een ander adres hoef ik toch alleen maar eccp109.ini te veranderen?
er stond iets van een nieuw soort client misschien
in het nieuws gedeelte van "eccp-109 challenge"
is maar dat je het even weet.
Er is kans dat er een nieuwe client komt, met de keuze ingebouwd om de server waarnaar geflusht wordt te veranderen (De officiele versie heeft die optie op dit moment niet, de aangepaste versie, nodig om naar de proxy van DukeBox wel). Er is dus een goede kans dat mensen die naar DukeBox flushen op dit moment, geen andere client nodig hebben. Het enige dat dan hoeft te gebeuren is dat DukeBox de server waarnaar hij alles flusht verandert.
Mensen die direct naar de ECCp server flushen, zullen dan wel een nieuwe client moeten downloaden.
Chris probeert dit te voorkomen, omdat er dan een heleboel clients waar mensen niet regelmatig/helemaal niet meer bij kunnen, voor niets staan te crunchen...maar ja, als het niet anders kan, zal hij weinig keus hebben.
Mensen die direct naar de ECCp server flushen, zullen dan wel een nieuwe client moeten downloaden.
Chris probeert dit te voorkomen, omdat er dan een heleboel clients waar mensen niet regelmatig/helemaal niet meer bij kunnen, voor niets staan te crunchen...maar ja, als het niet anders kan, zal hij weinig keus hebben.
Verwijderd
We zien het wel....Op donderdag 22 november 2001 17:48 schreef gp500 het volgende:
er stond iets van een nieuw soort client misschien
Wordt nog spannend....
Verwijderd
Njema problema...Op donderdag 22 november 2001 22:25 schreef gp500 het volgende:
zijn erop GoT geen tweakers die voor hem een oplossing
weten.![]()
![]()
![]()
![]()
Meer proxy's opzettenOp donderdag 22 november 2001 22:25 schreef gp500 het volgende:
zijn erop GoT geen tweakers die voor hem een oplossing
weten.![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is echt erg 
Laten wij als DPC eendrachtig een hum-sessie houden om zo positieve intergalactische kosmische energie voor Chris vrij te maken teneinde de problemen zo spoedig mogelijk tot een goed en bevredigend einde te brengen.
Laten wij als DPC eendrachtig een hum-sessie houden om zo positieve intergalactische kosmische energie voor Chris vrij te maken teneinde de problemen zo spoedig mogelijk tot een goed en bevredigend einde te brengen.
humptiedumptiedumptiedum.... zo goed?Op donderdag 22 november 2001 23:48 schreef Jack Flushell het volgende:
Dit is echt erg
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Heheh, we kunnen ook voor hem gaan lobby-en, zodat hij de server wel daar mag houden.Op donderdag 22 november 2001 23:48 schreef Jack Flushell het volgende:
Dit is echt erg
Handtekeningen actie
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Hé Jack, Lay off the DanielsOp donderdag 22 november 2001 23:48 schreef Jack Flushell het volgende:
Dit is echt erg
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Update (11/23/01): I've gotten a couple of suggestions for ways to handle the problem without needing new clients. I'm going to take these options to the admins today and see if we can implement one of them. Cross your fingers :-)
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Nou laten we allemaal een
quote:
Op donderdag 22 november 2001 23:48 schreef Jack Flushell het volgende:
Dit is echt erg
En onze vingers kruizen (zelfs totdat je kramp krijgt in 't uiterste van je pinkje).!!
Nou een kleine troost maar mijn icoontje doet het weer.
quote:
Op donderdag 22 november 2001 23:48 schreef Jack Flushell het volgende:
Dit is echt erg
En onze vingers kruizen (zelfs totdat je kramp krijgt in 't uiterste van je pinkje).!!
Nou een kleine troost maar mijn icoontje doet het weer.
Verwijderd
Grunnigen en ommelanden (zingt allen mee...)Op vrijdag 23 november 2001 17:59 schreef DPC_Wimmel het volgende:
Ik wist niet dat groningen een vlag had
Pagina: 1