[phoenix] Kan ik de bootsequence veranderen?

Pagina: 1
Acties:

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Ik heb hier een Sony Vaio notebook en ik wilde weten of daarvan in de bios de bootsequence in te stellen is.
Ik heb in de bios gekeken maar kan er niets over vinden, eveeneens staat het niet in de documentatie.

Ik vermoed dat het daarom dus niet kan, maar misschien dat iemand het wel gelukt is/

Verwijderd

Ik heb net ff voor je gekeken, en zie dat er zat lui zijn die het wel kunnen. Als je het type ff door zou kunnen geven dan zou dat makkelijk zijn.

Verder heb ik overigens wel gelezen dat de USB flopy drive nog niet gesupport wordt om vanaf te booten.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Op donderdag 22 november 2001 09:13 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
Ik heb net ff voor je gekeken, en zie dat er zat lui zijn die het wel kunnen. Als je het type ff door zou kunnen geven dan zou dat makkelijk zijn.

Verder heb ik overigens wel gelezen dat de USB flopy drive nog niet gesupport wordt om vanaf te booten.
Ik heb iig geen USB floppy, wel een floppydrive in een multi-purpose bay, ik zal even kijken welke versie het is....
versie 4.0 release 6.0 (zegt ie bij het booten)
bios version R0109K3 (staat in de bios zelf)

Verwijderd

Ik bedoelde eigenlijk de viao, er zijn namelijk verschillende soorten viao's en misschien dan de ene een andere BIOS heeft als de andere?

Ze hebben type nummers als: C1XS of C1XE

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Op donderdag 22 november 2001 12:00 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk de viao, er zijn namelijk verschillende soorten viao's en misschien dan de ene een andere BIOS heeft als de andere?

Ze hebben type nummers als: C1XS of C1XE
Ok, het is een Sony vaio PCG-F801A (zelfde als F801, maar op de A zit dus standaard ME :r :r :r)

Verwijderd

Bij deze viao is de floppy drive een aparte unit en volgens mij niet eens standaard, het kan daarom best zijn dat ze de BIOS gewoon zo hebben gemaakt dat je alleen een standaard boot sequence kan doorlopen.
Pagina: 1