Ik bedoel dus alle onderdelenOp donderdag 22 november 2001 07:57 schreef Lampie het volgende:
Hij doet et al
Dat zei je nietOp donderdag 22 november 2001 08:02 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Ik bedoel dus alle onderdelen
Waarom wordt die search niet net als vroeger. Gewoon simpel en snel. Ik vind hem zo zeer gaar werken.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik zal het eens navragen 
Hij staat nu iig nog niet volledig aan (daar was je zelf ook al achter gok ik) maar ik zal eens vragen wat de plannen zijn.
Hij staat nu iig nog niet volledig aan (daar was je zelf ook al achter gok ik) maar ik zal eens vragen wat de plannen zijn.
Het is idd verschrikkelijk irritant, ik zocht naar een oud topic van iemand...wist de topictitel niet goed meer, dus zocht ik maar op een trefwoord...ik kreeg uiteraard 1000 hits ofzo, dus ben ik handmatig al die pagina's afgegaan en met Bill's IE op de user gezocht...
En niet eens gevonden..na 20 minuten heb ik het maar opgegeven
EnOp donderdag 22 november 2001 12:03 schreef Negotiator het volgende:
Ik zal het eens navragen
Onno's search doet 't best aardigOp donderdag 22 november 2001 14:14 schreef Glacier het volgende:
Het is idd verschrikkelijk irritant, ik zocht naar een oud topic van iemand...wist de topictitel niet goed meer, dus zocht ik maar op een trefwoord...ik kreeg uiteraard 1000 hits ofzo, dus ben ik handmatig al die pagina's afgegaan en met Bill's IE op de user gezocht...
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
De geluiden die ik hoor vanuit de hoek waar de serveradmins zittenOp vrijdag 23 november 2001 07:14 schreef dennisdotcom het volgende:
En
Zoals sommige al hebben ontdekt doen in ieder geval de usericons het wel weer.
Verwijderd
Hebben ze misschien al gedacht om de database gewoon te laten indexerenOp vrijdag 23 november 2001 11:44 schreef Negotiator het volgende:
[..]
De geluiden die ik hoor vanuit de hoek waar de serveradmins zittenzijn helaas nog niet heel erg positief: de searchmethode die topix gebruikt lijkt gewoon niet goed te werken met zo'n enorm (masaal) forum als GoT.
Zoals sommige al hebben ontdekt doen in ieder geval de usericons het wel weer.
Dan hoef je namelijk niet alle replies telkens door te zoeken met een WHERE '%keyword%' clause.
onderaan searchpagina:Op vrijdag 23 november 2001 12:57 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Hebben ze misschien al gedacht om de database gewoon te laten indexeren
Dan hoef je namelijk niet alle replies telkens door te zoeken met een WHERE '%keyword%' clause.
De index voor het zoeken in de onderwerpen (inhoud) wordt 's nachts rond twee uur
geupdate, voor zoeken op onderwerp gebeurt dit realtime.
Zet een spatie tussen de woorden indien er op meerdere gezocht moet worden.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Pagina: 1