"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
kan je die knoppen onder de knuppel ook niet aansluiten? zodat je die op de andere comport kan gebruiken en dan daarmee spoelen ofzo?
lijkt me bes wel efficiënter imo.
lijkt me bes wel efficiënter imo.
Ik gebruik die stick ook voor het skippen (links & rechts) en voor volume (up & down)
Zet ej die dan gewoon naats je kast, of bouw je hem ook ooit nog eens in
Ik had het geheel alleen netter gemaakt, die stickertjes met start en stop ed zijn een beetje om te
.
Voor de rest wel flex gedaan, is wel handig
Voor de rest wel flex gedaan, is wel handig
I knowOp donderdag 22 november 2001 12:54 schreef Fozzie het volgende:
Ik had het geheel alleen netter gemaakt, die stickertjes met start en stop ed zijn een beetje om te.
Ik had zo snel ff nix beters
Jup... staat wel op WinAmp.comOp donderdag 22 november 2001 13:46 schreef Wapzer het volgende:
IS er een plugin voor Winamp die Joysticks ondersteunt dan ?
Moet je ff zoeken tussen de plug-ins
ik heb gewoon me gamepad aangesloten.. werkt ook 
De plugin.. gewoon joystick zoeken bij de winamp plugins... bovenste moetje dacht ik hebben
De plugin.. gewoon joystick zoeken bij de winamp plugins... bovenste moetje dacht ik hebben
gewoon om joystick ofzo zoeke bij plugit.. voor meer info check mijn topic over winamp knopjes via gameport
Ik heb dit geval ook gemaakt naar aanleiding van die topic
Aangezien ik ook regelamtig DJ is het makkelijk om zo'n remote'tje te hebben
Verwijderd
Kan iemand me helpen aan een plugin voor een logitech wingman extreme digital Want zoek al een hele tijd op winamp.com en kan er nog steeds geen vinden die werkt. 
BVD
BVD
als je het echt niet kan vinden, moet je toch eens winamp proberen te mailen of zij iets afweten over een bepaalde plugin voor winamp, misschien gaat het dan sneller met vinden 
suc6!
suc6!
of de maker van die betreffende plugin mailen, heb ik ook gedaan, meestal is het dan in een volgende versie opgelost en als je mazzel hebt wordt je naam ook nog vermeld in de readme !!
Deze plek is te koop.
Pagina: 1