God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
No production networks were harmed during this posting
Verwijderd
Je bedoeld van chello ofzo
Eat right. Stay fit. Die anyway.
Verwijderd
(heb ik ook eens gehad.... was sindsdien opgelost)
There's no place like 127.0.0.1
Kabelmodem van @home, zo wordt verteld dat het gedaan moet worden, ik heb al vaker gehoord dat het gevaarlijk is maar ik heb nergens last van en firewall staat aan, zit wel te denken om er een router tussen te zetten.Op donderdag 22 november 2001 07:52 schreef Fox-Web het volgende:
Ik lees dat de HUB aangesloten is op het kabel modem
Je bedoeld van chello ofzoLevensgevaarlijk
God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Zijn alle 3 schone installatiesOp donderdag 22 november 2001 09:07 schreef MatHack het volgende:
als je een XP als update hebt geinstalleerd zou ik een schone installatie doen, want de update gaat meestal mis!!
Ik geloof dat die ene pc inderdaad op een ander submask zit, is daar iets aan te doen of niet?Op donderdag 22 november 2001 07:49 schreef Sepans het volgende:
Dus 1 PC ziet de 2 anderen niet, en de 2 anderen zien die 1ne niet? Maar alle 3 kunnen wel op internet? Dan gok ik ff op een andere IP reeks/submask op de 'verdwenen' pc. Maar met zo weinig info is dat echt een wilde gok.
Weet iemand dit?Op donderdag 22 november 2001 17:38 schreef Henkie20nl het volgende:
[..]
Ik geloof dat die ene pc inderdaad op een ander submask zit, is daar iets aan te doen of niet?
Configuratiescherm -> Netwerk -> LAN connectie -> Properties -> TCP-IP properties -> Subnetmask aanpassen (in de meeste gevallen is dat 255.255.255.0)
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Ja dat snap ik, maar doet internet het dan nog via het toegewezen ip-adres?Op vrijdag 23 november 2001 13:31 schreef blackd het volgende:
Subnet aanpassen??
Configuratiescherm -> Netwerk -> LAN connectie -> Properties -> TCP-IP properties -> Subnetmask aanpassen (in de meeste gevallen is dat 255.255.255.0)