Toon posts:

Platinum 80m CD's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben op het punt om een aantal spindels aan te schaffen van <topic titel>

...maar heb het een en ander gehoord over problemen met audio support voor bepaalde audio spelers, vooral auto radio's en HiFi intstallaties.

Ik zag op de pricewatch dat deze vaak over de toonbank gingen dus iemand kan me vast wel zijn ervaring/mening hierover geven.

ps:
search gebruikt staat inderdaad wat over deze CD's maar niet speciek over de AUDIO compatibility, vandaar.

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-04 12:54
Mijn ervaring met platinum cdr's is dat ze perfect werken, voor alles, audio, software, enz.
Zijn zeer goedkoop en werken perfect, ook andere cdr-fabrikanten gebruiken deze cd's als basis.

offtopic:
Ik ga maar is slapen want ik zit dat het al 5:20 is >:) :z

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:56
ik gebruik ze ook voor oudio...gaat perfect :)

Nog nooit van iemand klachten gehoord dat ze onleesbaar zijn ofzo :)

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Ik heb er een aantal liggen van een paar jaar oud die ik niet in de zon heb bewaard maar in mijn buro, maar die ik niet meer kan lezen :(

Wanbeleid is ook beleid.

Verwijderd

In een paar jaar is er natuurlijk wel het een en ander veranderd en verbeterd mag je hopen.

Verwijderd

Heb er nu ook een paar liggen en die werken best oke, geen problemen gehad en ze kosten niet echt veel. Trouwens wat oudere CD's heb ik ook liggen, en er zijn hele stapels met merken die het nu toch echt beginnen te begeven. Maar de eerste die gingen waren de No-labels. Nu brand ik tegenwoordig dingen die ik lang wil bewaren op duurdere CD-R's en andere dingen die ik minder belangrijk vind op goedkope.

Verwijderd

Topicstarter
Ok jongens bedankt, daz wat ik wilde weten :)
Pagina: 1