Toon posts:

Ik zoek een videokaartje, de HCC komt weer:-))

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
EEn beetje snelle natuurlijk Gt 2 nogwatus?

Maar er moet een Tv-out + AV in op zitten en het liefst een 2e monitor uigang (maar geen noodzaak, ik heb immers nog mijn oude kaartje )
Ik wil namelijkl een monitor op de slaapkamer zetten, in combi met mijn draadlose muis en Tikplank.

Heeft iemand een idee?
Ik heb een net nieuwe 19" Monitor van de Aldi. die gaat tot 120Hz.
Neen bij de zoeker stond niks!
TnT2= dat wat :?

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 08:57
TnT2=niks (te langzaam).

Een Asus v7700 GeForce 2 GTS Deluxe daar zit vanalles op, maar geen 2de monitor aansluiting.

Verwijderd

wat heb je te besteden? en wat wil je? 3d graphics (goeie dan :)) neem dan een GF2 ti met 64 mb ddr ram, voor 375 gulden ongeveer. Denk alleen niet dat daar een 2e monitor uitgang op zit..

Verwijderd

De Geforce 2 Ti is een goede kaart voor weinig geld. Ik heb hem zelf ook :P

Alleen bij de Geforce 2 MX versies kun je 2 monitoren aansluiten, bij de Ti niet.

Verwijderd

Zou voor een Geforce2 Ti gaan, lekkere 3D support, alleen geen dual monitor, andere optie is een ATI radeon 7500, heeft volgens mij wel dual monitor support, alleen weet ik weer niet of die TV-out heeft.

Verwijderd

Ik zou je eerst maar es gaan verdiepen !!

Je hebt er nog 1 a 2 dagen voor success

Verwijderd

Gf2 TI, goede leuke kaart met goede prestaties voor relatief weinig geld ca. 375,- (Geen dual)

Radeon 7500, momenteel zelfde prestaties als de Gf2 TI (niet janken om een paar punten meer in een benchmark) en met TV-Out en Dual. Alleen zijn de drivers NOG niet top.
Prijs ca. 425,-

Maar verdiep je er eerst in lees veel reviews en maak je eigen keuze.

Verwijderd

Heyz poepluz, ik heb 500,- te besteden voor een videokaartje welke is nou het beste? :)
ik zat te twijfelen tussen de nieuwste radeon, en de GF2 deluxe..
of heeft iemand een beter idee?

die 500,= mag ook wel iets meer zijn :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.