Hallo luitjes, nu ik mijn LCD scherm binnen heb heb ik in ieder geval iets om te laten zien
ik ben spullen aan het verzamelen voor een complete CM, maar ik begin klein
LCD is van Crystalfontz en werd kant en klaar afgeleverd - met dank aan Doggie voor het bestellen aldaar
ik hou van simpel, en dit vond ik wel erug strak 
Deze plaatjes zijn laag van kwaliteit, omdat ik modemers graag in de gelegenheid stel zelf te bepalen of ze iets willen bekijken en daar dus ff op moeten wachten. Als ik alles goed heb gedaan dan zijn de plaatjes ook meteen links naar een high-rez jpeg!

van het lcd schermpje heb ik ook nog een mpg'je als actie film
(met geluid) die vind je hier!
(1.3Mb)
Waarom nu de volgende plaatjes? nou, het is de bedoeling dat in het vervolg op deze post jullie kunnen zeggen: "goh DAT is een verandering!"
kortom ik sta hiero gewoon een beetje m'n pc te "potlood-venten" 

Van mijn PC in actie is er een mpeg filmpje hier (1.3Mb) te vinden ook deze is met geluid! 2x sunon en 1 enermax geluid - nog wel, tot mijn Delta is gearriveerd.
Laat die reacties nu maar komen!
voor m'n tweak/specs: zie sig. Dit is mijn eerste serieuze OC poging met de middelen die ik tot mijn beschikking had
maar de resultaten mogen er zijn
Mijn Geforce 2 GTS draaid trouwens op 230/359 i.p.v. 200/333
Compare 3dmark 2001 
LCD is van Crystalfontz en werd kant en klaar afgeleverd - met dank aan Doggie voor het bestellen aldaar
Deze plaatjes zijn laag van kwaliteit, omdat ik modemers graag in de gelegenheid stel zelf te bepalen of ze iets willen bekijken en daar dus ff op moeten wachten. Als ik alles goed heb gedaan dan zijn de plaatjes ook meteen links naar een high-rez jpeg!

van het lcd schermpje heb ik ook nog een mpg'je als actie film
Waarom nu de volgende plaatjes? nou, het is de bedoeling dat in het vervolg op deze post jullie kunnen zeggen: "goh DAT is een verandering!"

Van mijn PC in actie is er een mpeg filmpje hier (1.3Mb) te vinden ook deze is met geluid! 2x sunon en 1 enermax geluid - nog wel, tot mijn Delta is gearriveerd.
Laat die reacties nu maar komen!
voor m'n tweak/specs: zie sig. Dit is mijn eerste serieuze OC poging met de middelen die ik tot mijn beschikking had
maar de resultaten mogen er zijn
Mijn Geforce 2 GTS draaid trouwens op 230/359 i.p.v. 200/333
edit:
typo's - tjah, het is al laat he?
typo's - tjah, het is al laat he?