Je kan ze ook gewoon proberen te openen met van die "alles-in/uit-pakkers" ala winRAR oid.
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
RAR zijn r01 en r02 etc.Op donderdag 22 november 2001 02:19 schreef Moon het volgende:
Als het rar files zijn, moet je de file met het laagste nummer eerst uitpakken, dan volgt de rest vanzelf.
kal-***.001 tot .010 bijvoorbeeld dan is 001 de .rar en die dus openen met winrar
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
(greetz is niet nodig hoor, daar is je sig voor)
Hoeft niet hoor. Soms gebruiken ze in "The Scene" ook wel eens de reeks .001 .002 .003 .004 etc. Dit zijn echter gewoon rar-files. Beginnen met de laagste (.001) en dan "extract all" selecteren.Op donderdag 22 november 2001 08:03 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
RAR zijn r01 en r02 etc.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Openen met WinRAR luk altijd...
gewoon winrar openen, file-> select directory. Dan selecteer je de dir met alle files en klik op extract. klaar! <g> was dat nou zo moeilijk?
Localhost is where the heart is
zo zie je maar weer dat super Winace die ook nog doet.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
[completely offtopic]
Wachten tot 5 december en dan het papier er van af halen
[/completely offtopic]
Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community
alleen krijg ik 2x een error, en alleen de .que file pakt hij uit ?? Errr help ?
Btw, Thanx voor jullie reacties, eheh
Ja bij welk spel is dat ook alweer?Op donderdag 22 november 2001 08:18 schreef JaJoah het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Soms gebruiken ze in "The Scene" ook wel eens de reeks .001 .002 .003 .004 etc. Dit zijn echter gewoon rar-files. Beginnen met de laagste (.001) en dan "extract all" selecteren.
w00t
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
arj *.000 -v -r -y
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Dan extract ie mooi alles wat er in de hele rits staat.
Wèh zedde gij??
RTCW volgens mij (ben wel ongeveer heel erg zekerOp donderdag 22 november 2001 16:06 schreef robbie007 het volgende:
[..]
Ja bij welk spel is dat ook alweer?
maar hoe moek die nou uitpakken ??
ik krijg steeds 2 errors, en dan pakt hij de .BIN niet uit .....
(in winRar)
Verwijderd
werkt nie ... krijg ik nog geen .Bin
:((
hoe hebben jullie RTCW uitgepakt dan ??
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Nix geen HJsplit onzin ofzo, 001 is gewoon de eerste file (in het geval van RTCW) van in totaal 52 files ofzo.
Als je de 001 file zou openen met winrar of winace (wel beide de nieuwste versies gebruiken) dan gaat het zeker lukken.
Mocht je toch nog fouten blijven krijgen, dan is er een file corrupt, dan moet je die ff opnieuw downen.
Wat moet een wannabee btw met warez
001 -> RAR
002 -> R00
003 -> R01
004 -> R02
005 -> R03
etc..
Als je zeker van wilt zijn dat her RAR files zijn, open dan een van deze bestanden met kladblok en kijk naar het begin van de eerste regel:
Zie je ergens RAR dan zijn het RAR files
Zie je ergens ACE dan zijn het ACE files
Zie je ergens PK dan zijn het ZIP files
Verwijderd
Met winrar kan je ook zorgen dat ie ondanks errors heeft gewoon uitpakt en de file laat staan. Je moet dan wanneer je je begint uit te pakken bij miscellaneous: Keep broken file aanvinken.
Verwijderd
.001 openen met WinRAR en uitpakken.
zit vast ook een .SFV bij, kan je de files CRC checken, m.b.v QuickSFV bijvoorbeeld. google.com -> quicksfv
er zal er wel 1 krot zijn.
"de hele forum"? Auw, m'n oren. Het hele forum. Maar dat lijkt me sterk, ik neem aan dat je de hele thread bedoelt.Op donderdag 22 november 2001 18:25 schreef Just_a_Gamer het volgende:
Mag ik vragen welke 2 errors je krijgt. Ik heb de hele forum gelezen maar de errors zijn niet gepost
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
ow k thread danOp vrijdag 23 november 2001 12:23 schreef bloasfist het volgende:
[..]
"de hele forum"? Auw, m'n oren. Het hele forum. Maar dat lijkt me sterk, ik neem aan dat je de hele thread bedoelt.
copy temp.002 temp.bin etc..
het antwoord: winRAR dus...
(en dan heeft ie zometeen het probleem: "wat doe ik met .bin en een .que files...???"( trouwens antw: deamon-tools
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Okay, misschien reply ik wat overbodig. Nm
Peace is not simply the absence of war.
Hij zegt dat de .cue wel uitgepakt word, maar de .bin niet... Dus is het weldegelijk een RAR, en geen HJsplit ofzow...
En waarschijnlijk issie gewoon corrupt, maar als je de foutmeldingen niet geeft, kunnen we dat natuurlijk niet zien
uhm, het is een .cue file.Op donderdag 22 november 2001 15:43 schreef opti het volgende:
ja, ik heb ze met Jh en WinRar geprobeerd uit te pakken,
alleen krijg ik 2x een error, en alleen de .que file pakt hij uit ?? Errr help ?
Btw, Thanx voor jullie reacties, eheh
Heb je winrar geinstalleerd? Zo nee, doe het alsnog, ze ja, run windows explorer, rechtermuisclick op .001 en doe dan extract to ..... Als je een error krijgt is het of "missing .xxx" of ".xxx is corrupt" in dat geval (corrupt) open winrar, selecteer .xxx en kies de optie "repair". Als die het daarna het nog niet doet, moet je .xxx nog een keer downloaden.
Als alles gelukt is moet je maar op de forum zoeken naar "cue" en "bin branden" want dat weet je ook niet. Maar als je Nero hebt dan file->burn image (selecteer alle images), click op .cue en burn.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Precies. Dit is wat ik ongeveer wilde zeggen, maar niet zei omdat ik naar de wc moest en dus geen tijd om zoveel op te schrijvenOp donderdag 29 november 2001 12:26 schreef Darkvater het volgende:
[..]
uhm, het is een .cue file.
Heb je winrar geinstalleerd? Zo nee, doe het alsnog, ze ja, run windows explorer, rechtermuisclick op .001 en doe dan extract to ..... Als je een error krijgt is het of "missing .xxx" of ".xxx is corrupt" in dat geval (corrupt) open winrar, selecteer .xxx en kies de optie "repair". Als die het daarna het nog niet doet, moet je .xxx nog een keer downloaden.
Als alles gelukt is moet je maar op de forum zoeken naar "cue" en "bin branden" want dat weet je ook niet. Maar als je Nero hebt dan file->burn image (selecteer alle images), click op .cue en burn.
Dank voor aanvulling/verbetering/enzovoort
Peace is not simply the absence of war.
Heb ik nog nooit last van gehad? Maar ik kan er wel iets bij voorstellen.Op donderdag 29 november 2001 13:17 schreef SilentStorm het volgende:
Vergeet dan niet om (dat moet 99/100 keer) het path in je cue file aan te passen
Waarom opent niemand het bestand in een (hex) editor om in de eerste 100 bytes te kijken wat het is? Dan weet je het altijd 100% zeker.
Ik kom trouwens de laatste tijd de extensie par tegen weet iemand wat dat precies is?
Verwijderd
parity files, check ff wat binaries newsgroepen in de mo*** groepen staan complete handleidingenOp donderdag 29 november 2001 14:02 schreef it0 het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit last van gehad? Maar ik kan er wel iets bij voorstellen.
Waarom opent niemand het bestand in een (hex) editor om in de eerste 100 bytes te kijken wat het is? Dan weet je het altijd 100% zeker.
Ik kom trouwens de laatste tijd de extensie par tegen weet iemand wat dat precies is?
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
[topic=301205/1/100]Op donderdag 29 november 2001 16:57 schreef SilentStorm het volgende:
par zal wel voor een part bestand zijn, kortom niet volledig, dus waardeloos..
lees dit is ff, par is dus allesbehalve waardeloos
Verwijderd
Maar nu wil ik een image.000 openen maar dat doet hij niet.
Weet iemand een oplossing.
Wat voor melding ontvang je ?Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 07:34:
Ik had da probleem ook ik gebruik winrar en hjsplit.
Maar nu wil ik een image.000 openen maar dat doet hij niet.
Weet iemand een oplossing.
Gaaf, een reactie van mij van 2001
[ Voor 6% gewijzigd door Hoyden op 16-09-2006 11:33 ]
Dit topic is gesloten.
![]()