in apeldoorn isie te koop voor 299,- bij de huma
Verwijderd
Hey, ik heb die DVD speler al gekocht bij de kijkshop, en hij komt over 10 dagen binnen!
Volgens mij is het een hele goeie speler, hij heeft veel functies en is regiovrij en lenco lijkt mij het slechtste merk nog nie!
Ik zou ook graag de meningen van andere mensen willen hore die deze speler in bezit hebbe......
Volgens mij is het een hele goeie speler, hij heeft veel functies en is regiovrij en lenco lijkt mij het slechtste merk nog nie!
Ik zou ook graag de meningen van andere mensen willen hore die deze speler in bezit hebbe......
Verwijderd
Kan wel zo zijn, maar je weet toch niet of ie het goed doet? Of z'n MP3 support goed is (aangenomen dat 't ding dat heeft), etc. Ik zoek altijd reviews op van een product, alvorens het te kopen.Op donderdag 22 november 2001 17:05 schreef JdeTuitE het volgende:
Hey, ik heb die DVD speler al gekocht bij de kijkshop, en hij komt over 10 dagen binnen!
Verwijderd
ik heb al overal op internet revieuws bekeken van dat ding en ik ben er positief over....en mocht het niks zijn dan breng ik hem binnen 16 dagen terug....das kijkshop he!
Verwijderd
Volgns mij is Lenco = Revoy
Ik heb 'm teruggebracht aangezien SVCD hopeloos uit sync loopt (alles OK op een Cyberhome,Mediaplayer, en PowerDVD)
Ik heb 'm teruggebracht aangezien SVCD hopeloos uit sync loopt (alles OK op een Cyberhome,Mediaplayer, en PowerDVD)
299,- das nie veel voor een dvd speler. Iemand al ervaringen ermee verder? Naast svcd?
Divide and conquer.
er zijn 2 versies van .. met verschillende chipsets. een soort revoy kloon en een andere..een zelde typeaanduiding maar dan met een a erbij.heb er hier een staan
gekregen van een vriend (nog bedankt morc!
) hij speelt alles mp3 vcd dvd regiovrij ingebouwde digital decoder. beeldkwaliteit haalt het niet bij een goede philips ofzo maar dat kan ook niet voor de prijs (in mijn geval gratis hehe) mp3s zijn niet zo zuiver als zou kunnen maar over het algemeen top als je maar geen wonderen verwacht.. dan moet je doorsparen 
mollie
mollie
Bij deze de instructies om Lenco DVD-201 regiovrij te krijgen.
1 Open de CD-lade
2 Druk op set up, het menu verschijnt op het scherm
3 Druk op stop of pauze (bij voorkeur stop)
4 Druk op Track backward
5 Druk op Track forward
6. Een verborgen menu verschijnt nu. Kies region ID
Nu kunt u een andere regio kiezen of het apparaat regiovrij zetten door Bypass te kiezen.
Opmerkingen:
Doe stappen 1 tot en met 4 in een gelijk ritme.
Als u setup kiest moet het menu verschijnen voor dat u verder gaat.
Ervaring leert dat dit verborgen menu niet altijd bij de eerste poging succesvol werkt.
Probeer het dan opnieuw.
Denk er aan dat in ieder geval de lade geopend is.
1 Open de CD-lade
2 Druk op set up, het menu verschijnt op het scherm
3 Druk op stop of pauze (bij voorkeur stop)
4 Druk op Track backward
5 Druk op Track forward
6. Een verborgen menu verschijnt nu. Kies region ID
Nu kunt u een andere regio kiezen of het apparaat regiovrij zetten door Bypass te kiezen.
Opmerkingen:
Doe stappen 1 tot en met 4 in een gelijk ritme.
Als u setup kiest moet het menu verschijnen voor dat u verder gaat.
Ervaring leert dat dit verborgen menu niet altijd bij de eerste poging succesvol werkt.
Probeer het dan opnieuw.
Denk er aan dat in ieder geval de lade geopend is.
XP2600+|SoltekSL-NV400-64|Abit Siluro GF4 TI4400 128MB|16x40x DVD|Sony DRU-500a|512MB (PC2700DDR)|1x 3Com 10/100 NIC|1x 120GB 7200rpm 8MB ATA133 Maxtor HD --> Neovo E17a
Pagina: 1