Lenco DVD 201

Pagina: 1
Acties:

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03 16:14

Frits Flits

SOUND! Designer

Topicstarter
Bij de Kijkshop (geloof ik) staat deze te koop voor 399,-
Is dit een goede speler? Ik hoef er alleen Dvd's mee te bekijken, met een goede beeldkwaliteit en geluid :-)

specs

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 07:56
in apeldoorn isie te koop voor 299,- bij de huma

Verwijderd

Hey, ik heb die DVD speler al gekocht bij de kijkshop, en hij komt over 10 dagen binnen!

Volgens mij is het een hele goeie speler, hij heeft veel functies en is regiovrij en lenco lijkt mij het slechtste merk nog nie!

Ik zou ook graag de meningen van andere mensen willen hore die deze speler in bezit hebbe...... :)

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 17:05 schreef JdeTuitE het volgende:
Hey, ik heb die DVD speler al gekocht bij de kijkshop, en hij komt over 10 dagen binnen!

Volgens mij is het een hele goeie speler, hij heeft veel functies en is regiovrij en lenco lijkt mij het slechtste merk nog nie!

Ik zou ook graag de meningen van andere mensen willen hore die deze speler in bezit hebbe...... :)
Kan wel zo zijn, maar je weet toch niet of ie het goed doet? Of z'n MP3 support goed is (aangenomen dat 't ding dat heeft), etc. Ik zoek altijd reviews op van een product, alvorens het te kopen.

Verwijderd

ik heb al overal op internet revieuws bekeken van dat ding en ik ben er positief over....en mocht het niks zijn dan breng ik hem binnen 16 dagen terug....das kijkshop he! :p

Verwijderd

Volgns mij is Lenco = Revoy
Ik heb 'm teruggebracht aangezien SVCD hopeloos uit sync loopt (alles OK op een Cyberhome,Mediaplayer, en PowerDVD)

Verwijderd

HIj is wel regiovrij..

En das zeker relaxt!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
299,- das nie veel voor een dvd speler. Iemand al ervaringen ermee verder? Naast svcd?

Divide and conquer.

• mollie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01 22:22

mollie

er zijn 2 versies van .. met verschillende chipsets. een soort revoy kloon en een andere..een zelde typeaanduiding maar dan met een a erbij.heb er hier een staan :) gekregen van een vriend (nog bedankt morc! ;) ) hij speelt alles mp3 vcd dvd regiovrij ingebouwde digital decoder. beeldkwaliteit haalt het niet bij een goede philips ofzo maar dat kan ook niet voor de prijs (in mijn geval gratis hehe) mp3s zijn niet zo zuiver als zou kunnen maar over het algemeen top als je maar geen wonderen verwacht.. dan moet je doorsparen ;)

mollie

• ice18
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04-2022

ice18

There is no spoon....

Bij deze de instructies om Lenco DVD-201 regiovrij te krijgen.

1 Open de CD-lade

2 Druk op set up, het menu verschijnt op het scherm

3 Druk op stop of pauze (bij voorkeur stop)

4 Druk op Track backward

5 Druk op Track forward

6. Een verborgen menu verschijnt nu. Kies region ID

Nu kunt u een andere regio kiezen of het apparaat regiovrij zetten door Bypass te kiezen.

Opmerkingen:

Doe stappen 1 tot en met 4 in een gelijk ritme.

Als u setup kiest moet het menu verschijnen voor dat u verder gaat.

Ervaring leert dat dit verborgen menu niet altijd bij de eerste poging succesvol werkt.

Probeer het dan opnieuw.

Denk er aan dat in ieder geval de lade geopend is.

XP2600+|SoltekSL-NV400-64|Abit Siluro GF4 TI4400 128MB|16x40x DVD|Sony DRU-500a|512MB (PC2700DDR)|1x 3Com 10/100 NIC|1x 120GB 7200rpm 8MB ATA133 Maxtor HD --> Neovo E17a

Pagina: 1