[XP] Label van CD ververst niet?

Pagina: 1
Acties:

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-02 21:21
Als ik een CD in me cd-rom heb en win XP opstart, dan de explorer open en hem bekijk, dan blijft de naam van die cd staan, ook al sluit en heropen ik explorer en verwissel ik de cd. Opzich geen groot probleem, maar wel irritant.

Is dit gewoon een instelling, of een gevolg van XP?

Verwijderd

Klopt heb ik ook vaak.Staat al een week als twilight logootje op mijn desktop.Komt er een cd in van Pokemon blijft die weer een week erin staan.
Vreemd dat dit zich bij sommige cedees voordoet.

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-02 21:21
Is er niemand die hier een oplossing voor weet?

Verwijderd

Zie net een reg patch ergens staan die de icon cache vergroot, maar die was voor win9x en daar stond bij dat hij waarschijnlijk niet meer nodig moet zijn voor XP, misschien toch wel dus??? Heb zelf het probleem trouwens niet, ja moet soms wel ff op F5 douwen, maar dat is niet zo erg.

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Mmm dit probleem heb ik ook, iemand een oplossing?

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:51

FlipFluitketel

Frontpage Admin
ToolkiT schreef op maandag 13 december 2004 @ 22:30:
Mmm dit probleem heb ik ook, iemand een oplossing?
Je geeft wel lekker veel info he (en al helemaal aangezien dit een topic van 3 jaar oud is)..
- Wat heb je al geprobeerd?
- Waarop heb je al gezocht?
- Heb je Windows compleet geupdate?
enz.

Ik zoek 5sec. met google en ik krijg een pagina met de volgende link erop:
http://support.microsoft....n-us;314939&Product=winxp
En dan heb ik dus nog niet eens op GoT gezocht, waar dit probleem ook al vaak genoeg besproken is.

[ Voor 17% gewijzigd door FlipFluitketel op 14-12-2004 09:45 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
ga met regedit hiernaar toe: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\Cdrom

Daar zie je "Autorun" staan en daar achter 0x(veel nullen) en op het laastst een 1 of 0 .

Logischerwijs moet deze op 1 staan.

Dit kan je probleem zijn, maar ik weet niet of dit de oplossing is. Als het een 1 is, gewoon ervan afblijven maar is het een 0, gewoon in een 1 veranderen en je computer herstarten en als ht goed is heb je geen problemen meer.
Pagina: 1