ASUS Bios drivers: A7M266 (AMD761)

Pagina: 1
Acties:

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
Hoi,

Net ver. 1005 gedowned en met LiveUpdate geinstalleerd. Alles leek goed te gaan, maar WinXP resette zichzelf steeds. Nu, na 4-5 keer gebeurt dat niet meer.
Kent iemand dat probleem? Als het blijft gebeuren, dan zet ik de oude versie maar weer terug.

Wie heeft nog meer Versie 1005 draaien? Ervaringen?

Zoals in de titel, het gaat om een A7M266 met AGP761 chipset.

Nog een vraag: ligt het nu aan mijn verbinding of zijn alles sites, incl. de ftp-sites van ASUS zo traag? Dit is niet een ervaring na één keer, maar na vele bezoeken aan hun sites. Echt zo traag als dikke pindakaas door een trechter!

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:44
Ehm die 1.005 werkt hier ook niet goed. Heb gewoon 1.004a er weer op gezet.

| I've got permission to color outside the lines |

• Stefetta
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-04-2023
Ligt niet aan jou! De FTP servers van ASUS zijn echt slecht bereikbaar!! Ben soms uren bezig om een bestandje om een te pakken te krijgen. Ik heb ook een A7M266 met een TB 1400 en die heb ik nog nooit stabiel op een FSB van 133 gehad. Ik ben een ASUS fan maar dit bord is echt kut!!

Verwijderd

Niks mis met de A7M266 hoor, die BIOS is gewoon slecht. Binnenkort komt v1.006 uit :)

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Die FTP site van Asus is heel slecht. Daarom ga ik ook altijd naar ASUS site in Duitsland. Daar is de snelheid van FTP uitstekend.

Lucky Goldstar

Verwijderd

Niks mis hier met versie 1.005, draait perfect met mijn Xp'tje!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 19:58
Update je bios, daarna load setup defaults doen anders word ie erg instabiel. De eerste paar boot sessies is ie nog niet helemaal stabiel maar na 3 keer ofzo wordt ie stabiel. erg vreemd maar werkt wel :)
Pagina: 1