• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 14:44
Ik heb ongeveer anderhalve week geleden een creative Nomad2C bij mp3cdspeler.nl besteld. Ik hoorde er postieve reacties over de winkel (vooral snelle bezorging). De hele volgende dag gewacht helemaal niks. Kreeg ik 's avonds een mailtje dat de spelers op waren en dat ze rond de 20e geleverd konden worden. Zag later die week op de site staan dat het de 22e werd is voormij geen probleem. Maar vandaag zetten ze erop dat het pas de 28e wordt!! Dat is wel heel erg lang wachten op een speler (heb hem de 13e besteld).
Heef iemand nog zo'n ervaring met deze winkel?

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• Zeezicht
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03 18:05
Ik heb daar ook een speler besteld en inmiddels binnen. Maar mijn ervaringen zijn niet 100% positief.

Ik had eerst een Lenoxx speler besteld en die werd telkens uitgesteld zonder dat ik daarvan op de hoogte werd gebracht. Als je belde dan kreeg je wel te horen wat er aan de hand was.
Uiteindelijk na dik bijna 2 maanden wilde ik de bestelling cancellen omdat ik ergens anders wilde bestellen. Bleek dat de Lenoxx helemaal uit het assortiment was gehaald en de mensen die besteld hadden een andere aanbieding kregen. Die had ik dus niet gehad :(
Maar ik kon gelukkig nog wel van die regeling gebruik maken en dus heb ik nu een Soul in huis met korting. >:)

Het blijkt dus dat je bij hun er wel achteraan moet zitten, maar als je beld zijn ze wel duidelijk....

Verwijderd

EXACT wat ik heb meegemaakt Zeezicht... uiteindelijk heb ik maar de Napa MCD-380 gekocht, is toch veel leuker.

Verwijderd

ik heb de Napa 380 besteld op 7/11/01, maar nog steeds niks ontvangen :( 'k begin 't wachten wel erg beu te worden

Verwijderd

Ga naar mp3man.nl voor die nomad heb ik ook gedaan..de volgende dag had ik hem in huis.
Is ie trouwens ook het goedkoopste.

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 16:50
Ik heb ook 2 weken op m'n Nomad moeten wachten bij Mp3cdspelers.nl. Ze bleven wel vriendelijk. Ik bleef zeuren en uiteindelijk kreeg ik wel gratis MX-400 oordoppies en 2 oplaadbare batterijen gratis + 30 piek korting op m'n Nomad. En je moet ze ff duidelijk maken dat je niet van plan bent meer te betalen dan de prijs die op hun site staat op de dag dat ze het pakketje verzenden. Heb ik ook niet gedaan en lijkt mij vrij logisch, maar toch >:)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

Als je niet belt gebeurt er idd nix... M'n stukke Napa ligt er nog steeds... :'(
Pagina: 1