Na de intro blijft Wolfenstein bij mij in het menu hangen. Ik draai win2000 SP2 met direct x 8 en mijn systeen staat hieronderaan al vermeld. Is dit een bekend probleem? Zoja wat kan ik er aan doen?
- Laatste DirectX?
- Laatste videokaart drivers?
- Herinstall geprobeerd?
- Laatste videokaart drivers?
- Herinstall geprobeerd?
Ja
Ja
Ja
Ook al in WinXp geprobeerd, maar daar loopt ie weer te miepen over openGL drivers.
Ja
Ja
Ook al in WinXp geprobeerd, maar daar loopt ie weer te miepen over openGL drivers.
hebbie wel de XP drivers gedowned?
www.tradealliance.nl
dit heb ik de afgelopen week al vaker gehoord, allemaal van mensen met directx 8.1. :0/
ik blijf nog maar ff bij mn DX 8.0..
ik blijf nog maar ff bij mn DX 8.0..
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
RTCW Blijft bij mij ook hangen, maar dan niet in het menu maar vlak nadat ik de eerste missie wil starten. Hij gaat 'm laden, daarna moet je rechtsonder in het scherm op het pijltje drukken om verder te gaan. En dan loopt de computer muurvast, het geluid blijft hangen en soms krijg ik weirde graphics te zien.
Zie sig voor systeemspecs. Ik gebruik momenteel Detonator 22.80...
Zie sig voor systeemspecs. Ik gebruik momenteel Detonator 22.80...
Bij mij blijft ie ook wel eens hangen (Multiplayer Demo 2, nog niet de final, die komt morgen). Ik heb Win98SE met een geforce 3.
Mijn probleem is gefixed, de videokaart was te ver overgeklokt... ik heb de snelheid nu een schroefje lager gezet en alles is weer ok. Wolfensteinen dus!!!Op donderdag 22 november 2001 12:12 schreef Brian Dickens het volgende:
RTCW Blijft bij mij ook hangen, maar dan niet in het menu maar vlak nadat ik de eerste missie wil starten. Hij gaat 'm laden, daarna moet je rechtsonder in het scherm op het pijltje drukken om verder te gaan. En dan loopt de computer muurvast, het geluid blijft hangen en soms krijg ik weirde graphics te zien.
Verwijderd
Ik snap al dit gezeik niet , ik draait hier XP met DirectX 8.1 en deton. 22.40 GF2Ti @270/440 en nul nada niks problemen ...
Dat jouw systeem probleemloos werkt is in de verste verte geen garantie dat andere systemen ook probleemloos werken. Integendeel, ieder systeem is anders en dat uit zich dus vaak in problemen (helaas).
Pagina: 1