Some things can not happen until they happen...
Opslaan als .php bestand, heeft bij mij in 4.5 perfect gewerkt en werkt perfect in 5.0.
De oplossing van freak007 is idd de juiste. Beetje vreemd eigenlijk, van zo'n pakket mag je verwachten dat hij het zelf ziet.
waarom?Op donderdag 22 november 2001 10:24 schreef RobbertC het volgende:
De oplossing van freak007 is idd de juiste. Beetje vreemd eigenlijk, van zo'n pakket mag je verwachten dat hij het zelf ziet.
als je iets tussen <?[php] en ?> zet is het toch niet meteen PHP? Ik zou er goed geirriteerd van raken iig
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
jah, een file wordt pas nagelopen op executeble sript als het eindigt met .php ... Anders zou het ook gewoon iets anders kunnen zijn en wordt het door de server toch alleen maar direct naar de user gestuurd...
*kuch*RobbertC:
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verkouden ofzoOp donderdag 22 november 2001 13:13 schreef drm het volgende:
[..]
*kuch*
Hmm, maar eigenlijk ben ik het ook wel met Chem eens. Ik had er even niet bijnagedacht
En als homesite zelf zou gaan ontdekken welke taal je typte, kreeg je meteen weer van die MS dingen
je kan instellen welke 'stylesheet' hij als eerste gebruikt... standaard staat het op html, maar je kan dat ook als php instellen..
Yupp, dat heb ik meteen even opgezocht:Op donderdag 22 november 2001 15:54 schreef PlayR het volgende:
je kan instellen welke 'stylesheet' hij als eerste gebruikt... standaard staat het op html, maar je kan dat ook als php instellen..
http://picserv.mediamonks.net/pics/ETDHETTPHHE
edit:
Hmm, hij wil het plaatje niet laten zien, dan maar zo
Hmm, hij wil het plaatje niet laten zien, dan maar zo
nahh, ik verslikte meOp donderdag 22 november 2001 15:29 schreef RobbertC het volgende:
Verkouden ofzo![]()
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
ik heb het op de volgend manier opgelost met versie 5:
bij options en dan settings, kun je bij color coding php op standaard gezet...nu heb je standaard php in kleur, voor de rest zijn de andere codes(dus html ook) nog wel in huidige kleur
bij options en dan settings, kun je bij color coding php op standaard gezet...nu heb je standaard php in kleur, voor de rest zijn de andere codes(dus html ook) nog wel in huidige kleur
Some things can not happen until they happen...
Pagina: 1